تاریخ انتشار: شنبه 1397/12/11 - 08:48
کد خبر: 304000

ستاره‌های لیگ برتری در خطر محرومیت

اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی از ۱۲ اسفند برگزار می‌شود که زلاتکو کرانچار ۳۰ بازیکن را دعوت کرد تا تمرینات آماده سازی، تاکتیکی و روحی و روانی را آغاز کند تا یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) آماده رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران درحالی از ۱۲ اسفند برگزار می‌شود که زلاتکو کرانچار ۳۰ بازیکن را دعوت کرد تا تمرینات آماده سازی، تاکتیکی و روحی و روانی را آغاز کند تا یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) آماده رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند.

شاگردان کرانچار که در دی ماه ۱۳۹۷ در تورنمنت قطر به قهرمانی رسیدند، باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهند و امیدوار هستند تا به مرحله بعد راه یابند. البته در این راه کادرفنی و مسئولان تیم امید مشکلات زیادی دارند و اصلی‌ترین آن موضوع بازیکن ندادن باشگاه‌ها است. 

کرانچار در صدد است تا با سرمربیان استقلال، سایپا و ذوب آهن نشستی برگزار کند تا مشکلات حل شود. البته سازمان لیگ فوتبال ایران قصد ندارد تا لیگ برتر را به دلیل تیم امید تعطیل کند، اما اگر بازیکنی به اردو تیم امید نیاید با محرومیت مواجه خواهد شد.   البته مذاکرات مسئولان تیم امید با باشگاه‌هایی به خوبی درحال انجام است و بازیکنان به تمرینات می‌آیند، البته وضعیت اللهیار صیادمش و امید نورافکن مشخص نیست و به احتمال زیاد آن‌ها با اجازه کادرفنی همراه با استقلال به قطر می‌روند و سپس به تهران بازمی گردند تا در تمرینات حضور یابند.

البته اگر بازیکنی به اردو نیاید، از سوی مسئولان انضباطی فوتبال کشور دچار محرومیت خواهند شد و این موضوع بتواند به ضرر بازیکنان و باشگاه‌ها باشد.  

گفتنی است، در زمان برگزاری اردو تیم ملی امید، هفته بیست و یکم، بیست و دوم لیگ برتر و برخی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد و باید دید میدات باشگاه‌ها و تیم ملی امید چه خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top