تاریخ انتشار: جمعه 1398/01/09 - 22:56
کد خبر: 306882

گلایه رئیس دانشگاه امیرکبیر از پرداخت نشدن بودجه

معتمدی یادآور شد: اینکه ما نمی‌توانیم از سرمایه‌هایی که داریم استفاده کنیم به سوء مدیریت بازمی‌گردد.امروز بخشی از این سرمایه ما، سرمایه جوان، تحصیلکرده و دانشگاهی است که برای همه دنیا یک فرصت استثنائی محسوب می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیرامون پرداخت بودجه به دانشگاه‌ها اظهار کرد:بودجه 98 دانشگاه نزدیک به 13 درصد افزایش یافته است اما با توجه به تورم موجود درکشورو همچنین افزایش 20 درصدی دستمزد کارکنان باید بگویم بودجه ما نه تنها رشد نداشته بلکه باکاهش شدید روبرو است از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که دولت می تواند با اتخاذ سیاست های درست پولی برای رفع مشکلات کمک کند، زیرا نیروهای متخصص و جوان می توانند با استفاده از راهکارهای مناسب مسیری را باز کرده تا از شرایط نامطلوب اقتصادی بیرون بیائیم.

رئیس دانشگاه امیر کبیر تصریح کرد: برای اینکه ما از مشکلات عبور کنیم باید همانطور که مقام معظم رهبری هم تاکید کردند به اقتصاد درونی تکیه کنیم و از ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ملت ما، ملت ثروتمندی است، هم به لحاظ گستردگی منابع، هم به لحاظ گستردگی خاک و از همه مهمتر به لحاظ نیروی متخصص، کارآمد و تحصیل‌کرده که همه اینها اصلی‌ترین سرمایه برای توسعه یک کشور هستند.

معتمدی یادآور شد: اینکه ما نمی‌توانیم از سرمایه‌هایی که داریم استفاده کنیم به سوء مدیریت بازمی‌گردد.امروز بخشی از این سرمایه ما، سرمایه جوان، تحصیلکرده و دانشگاهی است که برای همه دنیا یک فرصت استثنائی محسوب می‌شود.

معتمدی خاطرنشان کرد: معمولاً دانشگاه‌ها در توزیع منابع مالی، به  بودجه پژوهشی اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و این حوزه جزء بخش‌های دارای اولویت است که امیدواریم منابع مالی تغییرات چشمگیری داشته و به‌قدری کافی باشد تا بتوانند نسبت به سال ۹۷مبالغ بیشتری به طرح‌های پژوهشی اختصاص دهیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top