تاریخ انتشار: شنبه 1398/02/07 - 17:46
کد خبر: 309957

جایگاه مطلوب دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رتبه‌بندی‌ها

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور در ۴ رتبه بندی مورد تأیید وزارت علوم در سه رتبه بندی جایگاه یکم و در یک رتبه بندی جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر سید احمد معتمدی در گردهمایی اساتید زن دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: خوشبختانه بررسی‌ها نشان می‌دهد که ترکیب مناسبی میان اعضای هیأت علمی زن و مرد در دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال شکل گیری است.

وی افزود: در شورای جذب دانشگاه صنعتی امیرکبیر تفاوتی میان جذب اعضای هیأت علمی زن و مرد وجود ندارد و پرونده تمامی افراد بررسی می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دانشکده‌ها نیز تفاوتی میان اساتید خانم و آقا وجود ندارد و اگر پرونده‌ای صلاحیت‌های لازم را داشته باشد آن فرد جذب خواهد شد و در روند ارتقا نیز این رویه دنبال می‌شود.

وی با اشاره به گردهمایی اساتید خانم دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: جمع بندی این گردهمایی به اطلاع مدیران دانشگاه خواهد رسید تا نظرات اساتید در روند توسعه و ارتقا دانشگاه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: گرچه در حال حاضر بیشتر صحبت از کمبود بودجه در دانشگاه‌ها می‌شود اما این موضوع همیشه بوده و دانشگاه صنعتی امیرکبیر مسیر خود را طی می‌کند اما طبیعی است که اگر دانشگاه سرمایه بیشتری داشته باشد می‌تواند سریع‌تر به اهداف و برنامه‌های خود دست یابد.

معتمدی خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارای برنامه راهبردی است که رسیدن به ۱۰۰ دانشگاه برتر تا سال ۱۴۰۴ و رسیدن به نسل سوم دانشگاه‌ها از جمله اهداف اصلی برنامه راهبردی دانشگاه به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: با تلاش‌ها و برنامه ریزی های صورت گرفته در بیش از ۸۰ درصد برنامه‌ها به اهداف خود دست یافته ایم. در این راستا در ۴ رتبه بندی که مورد تأیید وزارت علوم است، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بین دانشگاه‌های صنعتی رتبه نخست کشور را کسب و در یک رتبه بندی نیز در جایگاه دوم در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور قرار گرفته است. در مجموع این دانشگاه در رتبه بندی ها جایگاه مناسبی دارد اما برای رسیدن به مقصود نهایی راه زیادی در پیشرو داریم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top