تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/04/19 - 20:36
کد خبر: 319202

خوابگاه‌های دانشگاه گیلان تابستان میزبان مسافران می‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه گیلان با اشاره به بازسازی خوابگاه دخترانه دانشگاه گیلان گفت: خوابگاه‌های دانشگاه گیلان در تابستان امسال میزبان مسافران می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسین افراخته، معاون دانشجویی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تعمیرات خوابگاه‌ها این دانشگاه گفت: زمان استقرار دانشجویان در خوابگا‌ها به اتمام رسیده و با توجه به آماده سازی دانشگاه برای میزبانی المپیاد دانشجویی، تعمیرات گسترده عمرانی، تجهیزاتی و غیره برای خوابگاه‌هایی که قرار است محل استقرار دانشجویان مهمان باشد، آغاز خواهد شد.

افراخته تصریح کرد: تعمیرات خوابگاه‌ها در دو بخش خلاصه می‌شود؛ بخش اول تعمیرات زیر ساختی مانند تعمیرات سیستم‌های لوله کشی، گاز، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی نصب چیلر‌ها است و در بخش دیگر بستر تجهیزاتی، خرید وسایل جدید تعمیرات تجهیزاتی جدید مانند کمد‌ها نقاشی ساختمان خوابگاه‌ها و غیره در دستور کار ما قرار دارد و بخشی از تعمیرات زیر ساختی آغاز شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه گیلان تاکید کرد: برای انجام تعمیرات گسترده در دانشگاه به بودجه خیلی زیادی احتیاج داریم؛ اما در مرحله اول با توجه منابع در دسترس ما در حال پیگیری هستیم.

وی گفت: تعمیرات خوابگاهی به دلیل استقرار دانشجویان در اواخر شهریورماه با شروع سال تحصیلی با محدودیت مواجه می‌شود و فقط تابستان را وقت داریم تا تعمیرات را انجام دهیم. با توجه به اینکه در خوابگاه‌های خانم‌ها، منع ورود نیروی پرسنلی و تعمیراتی در زمان استقرار دانشجویان به خوابگاه را داریم، تنها فرصت ما برای آماده کردن خوابگاه‌ها برای المپیاد دانشجویی تابستان جاری است.

افراخته بیان کرد: در سال قبل در یک بازده زمانی کوتاه با توجه به محدودیت‌هایی که برای استقرار دانشجویان خانم داشتیم، بلوک خوابگاه اتقیا ۱ با ظرفیت ۳۰۰ نفر تخریب، مرمت، بازسازی و مقاوم سازی شد که حدود ۶ میلیارد تومان هزینه در برداشت.

معاون دانشجویی دانشگاه گیلان در ادامه افزود: امسال با پیگیری‌های انجام شده بلوک ۲ خوابگاه اتقیا خواهران را بازسازی خواهیم کرد؛ قرارداد تخریب قسمت‌های فرسوده انجام شده و همچنین قرار داد باسازی و مرمت آن با استفاده از ساز‌ه های مقاوم سازی در حال انجام است که این خوابگاه با ظرفیت ۳۵۰ نفر در مهرماه در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه گفت: خوابگاه اتقیا ۲ دخترانه به خاطر امکانات رفاهی و تجهیزات کامل می‌تواند رتبه یک خوابگاه در کشور به خود اختصاص دهد و در تابستان آماده پذیرش مهمان خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top