تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/04/20 - 09:41
کد خبر: 319230

روش‌هایی برای کم‌خرج کردن تفریحات؛

معرفی ۵ سایت تخفیفی برای دور زدن گرانی‌ها

معرفی ۵ سایت تخفیفی برای دور زدن گرانی‌ها

مدتی است سایت های تخفیفی که یکی از مدل های تجارت الکترونیکی در ایران هستند با اقبال و توجه خوبی از سوی شرکت ها و مردم مواجه شده اند و شاهد آن هستیم که سایت های زیادی در این زمینه راه اندازی کرده اند که با این سایت ها چانه زنی دیگر معنایی ندارد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مدتی است سایت های تخفیفی که یکی از مدل های تجارت الکترونیکی در ایران هستند با اقبال و توجه خوبی از سوی شرکت ها و مردم مواجه شده اند و شاهد آن هستیم که سایت های زیادی در این زمینه راه اندازی کرده اند. این سایت ها میکوشند تا با برقراری ارتباط با تامین کنندگان کالا و خدمات و ارائه خدمات تخفیف دار، بر تعداد مشتریان تامین کنندگان افزوده و همچنین خود نیز از مزایای بسیاری مانند دریافت پورسانت و یا تبلیغات منتفع شوند. با افزایش متقاضیان این کسب و کار، رقابت داخلی نیز بوجود آمده و بنابراین صاحبان این نوع از تجارت الکترونیک میکوشند تا با نوآوری خدمات متمایزی را به مخاطبان ارائه دهند. سایت های بسیاری در این زمینه فعال هستند که در این گزارش سعی میکنیم برخی از سایتهای فعال در این حوزه تجارت الکترونیک را معرفی نماییم.

۱. نت برگ
نت برگ موفق ترین سایت های تخفیف گروهی ایرانی است. روش کار سایت نت برگ به این صورت است که با مذاکره و شراکت با کسب‌ و‌ کار‌های تراز اول در سطح شهر و استفاده از قدرت خرید گروهی به‌ طور روزانه پیشنهادهای جالب و جذابی از کالاها و خدمات مختلف با تخفیف‌های ۴۰ تا ۹۰ درصد را روی وب‌سایت خود قرار می‌دهد. نت برگ تخفیفات شهر های اصفهان ، کرج ، مشهد و شیراز را نیز برای مخاطبان شهرستانی ارائه میدهد.

http://netbarg.com

۲. تخفیفان
تخفیفان یکی دیگر از سایتهای پیشرو در زمینه ارائه خدمات تخفیفی بوده و خدمات متنوعی را در این زمینه به مخاطبان خود ارائه می دهد. دسته بندی موضوعی و ارائه تخفیف برای برخی از شهرستانها نیز از خدمات دیگر تخفیفان است. شهر های اصفهان،شیراز، مشهد، رشت، قزوین، کرج و کیش از شهرهایی هستند که میتواند برای آنها در تخفیفان اطلاعات تخفیفی را یافت.

https://takhfifan.com

۳. دیا‌برگ
فروشگاه اینترنتی و تخفیفی دایابرگ در سال 1393 با رویکرد خرید با تخفیف برای انواع کالاها با مدیریت آقای علی رمضان شروع به کار کرد و فرصت انتخاب و خرید از بین صدها کالا و برند متنوع و معتبر در حوزه‌های مختلف را برای مشتریان فراهم ساخته است. دایابرگ با پیاده‌سازی شرایط پرداخت متنوع، امکان خرید را در هر زمان و مکانی امکان‌پذیر کرده است. همچنین تضمین 7 روز بازگشت و تعویض کالا به شما اطمینان خاطر خواهد داد تا خرید اینترنتی خود را با آسودگی بیشتر و تجربه‌ عالی از دایابرگ انجام دهید. از کالاهای روزمره گرفته تا هر آن‌چه که نیاز دارید در دایابرگ پیدا خواهید کرد.

طیف وسیعی از کالاهای دیجیتال شامل انواع ساعت هوشمند، پاوربانک، هدفون و اسپیکر در طرح و برندهای مختلف ارایه شده است. برای خرید ست کامل لباس یا حتی لباس‌های تکی برای فصل‌ها، انواع کیف زنانه و کیف اداری، عینک های آفتابی و فریم های طبی نیز پیشنهادهای ویژه دایابرگ را از دست ندهید. همچنین انواع کتاب رمان و لوازم تحریر برای سلیقه‌های مختلف در دایابرگ در دسترس است. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

https://dayabarg.com

۴. گلدتگ
یک کسب و کار تخفیفی دیگر که خدمات خود را برای اکثر شهر های ایران ارائه میکند.

https://goldtag.net

۵. آفکادو
آفکادو یک وب سایت خرید و تخفیف گروهی است که فعالیت خود را از سال  1397  در شهر شیراز آغاز نموده است و اولین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به عنوان شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری مشغول به فعالیت است و  با بکارگیری شیوه های تبلیغات آنلاین و استفاده از تکنیک خرید گروهی، در حوزه خرید روشی را رواج داده که از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات سودآور باشد، و از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد. شما می توانید با خرید از سایت آفکادو و ارائه کوپن خود به فروشگاه موردنظر همواره از تخفیف ها لذت ببرید.

آفکادو با همکاری با نیروهای کار آمد و استفاده از مشاور های حوزه برندیگ و دیجیتال مارکتینگ تمام تلاش خود را در جهت ساختن تجربه ای لذت بخش برای کاربران انجام می دهد،تمرکز آفکادو بر معرفی و پیشنهاد کالاها و خدماتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد و برای تحقق این اهداف نسبت به شناسایی و تامین نیازهای موجود با  کیفیت بالا اقدام می نماید. در سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) آفکادو هر کس می تواند با عضویت و معرفی سایت به دوستانش به ازای خرید آنها ، پورسانت دریافت کند.یکی از تلاش های آفکادو در جهت سهولت در خرید استفاده از روش پرداخت اتوماتیک است که کاربر میتواند در محل کوپن را خریداری و استفاده کند.

https://offkado.com

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top