تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/05/03 - 20:22
کد خبر: 321477

گرد و خاک در مسیر تعدادی از استان‌های کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع گرد و غبار در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: در سه روز آینده در تهران، قم، البرز، قزوین، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، احد وظیفه اعلام کرد: امروز، فردا و پس فردا - سوم تا پنجم مردادماه - در سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز واقع در مازندران و گلستان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق روی می‌دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه - پنجم، ششم و هفتم مرداد ماه - در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و خراسان رضوی رگبار و رعد و برق موقتی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب وجود دارد.

به گفته وظیفه در ساعت بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه سوم مرداد در جنوب فارس، برخی مناطق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و همچنین در روزهای جمعه و شنبه - چهارم و پنجم مرداد - در جنوب شرق فارس، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق موقتی پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین گفت: در سه روز آینده در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و به ویژه زابل وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود و در روزهای جمعه و شنبه - چهارم و پنجم مرداد ماه - در یزد، شرق سمنان و کرمان سرعت باد افزایش می‌یابد و سبب پدیده گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در استان‌های قم، تهران، البرز، قزوین مرکزی و غرب اصفهان نیز وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وظیفه تاکید کرد: سواحل شرقی عمان نیز طی پنج روز آینده مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان با اشاره به وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا - جمعه چهارم مرداد ماه - هوای تهران صاف تا کمی ابری و در اواخر وقت همراه با وزش باد شدید خواهد بود. پیش بینی می‌شود که بیشترین دمای تهران در این روز ۳۸ و کمترین حد دما ۲۷ درجه سانتی‌گراد باشد. همچنین پس فردا - شنبه پنجم مرداد ماه - هوای تهران کمی ابری همراه با وزش باد و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top