تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/06/11 - 19:13
کد خبر: 326527

اظهارات کاپیتان تیم ملی امید در اردوی تیم ملی

غلامی گفت: اعتقاد دارم این بار قرعه به نام تیم ملی فوتبال امید افتاده و باید طلسم چند دهه‌ای نرسیدن به المپیک را بشکنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران، عارف غلامی، بازیکن تیم ملی فوتبال امید ایران گفت: روز داور را با تاخیر به تمام داوران زحمتکش تبریک می‌گویم. امیدوارم در فصل جدید شرایط داوران و کار قضاوت آن‌ها بهتر از گذشته باشد.

غلامی در ادامه گفت: تمام باشگاه‌ها نهایت همکاری را با تیم ملی امید داشته اند و بازیکنان خود را در اختیار کادرفنی تیم ملی قرار دادند. رئیس فدراسیون و مدیر تیم هر کمکی که می‌توانستند کردند، اما از نظر زمین تمرین مشکل داریم که البته در این باره باید به فدراسیون حق داد، زیرا تیم‌های دیگر هم اردو دارند و امکانات محدود است. با وجود تمام مشکلاتی که داریم برای رسیدن به المپیک هم قسم شده ایم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را می‌کنیم. اعتقاد دارم این بار قرعه به نام ما افتاده و باید طلسم چند دهه‌ای نرسیدن به المپیک را بشکنیم.

او با اعلام این که باید در این مقطع از تیم ملی امید حمایت شود، گفت: با صحبت کردن و امیدوار بودن به جایی نمی‌رسیم و باید همانگونه که چند سال پیش موفق شدیم با تیم ملی جوانان پس از نزدیک به ۳۵ سال به جام جهانی جوانان صعود کنیم، این بار هم تلاش کنیم تا به المپیک برسیم. مطمئنم که با همدلی و تلاش مضائف می‌توانیم به المپیک صعود کنیم و در این راه به حمایت‌های همه جانبه مسئولان کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نیاز داریم. هر شخصی که در فوتبال مسئولیتی دارد باید در این برهه به تیم امید کمک کند. این کمک‌ها جای دوری نمی‌رود، زیرا قرار است یک اتفاق خیلی مهم برای فوتبال ایران رقم بخورد.

کاپیتان تیم ملی امید در ادامه بیان کرد: امیدوارم در آینده هم باشگاه‌های داخلی و باشگاه‌های خارجی که بازیکنان ایرانی دارند با تیم امید همکاری کنند و سر وقت بازیکنان را در اختیار کادرفنی بگذارند تا بازیکنان بدون مصدومیت و با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی باشند که بتوانیم به هدف بزرگمان برسیم.

غلامی گفت: در هر تیمی بین بازیکنان رقابت وجود دارد و مسلما تیم امید هم از این قاعده مستثنی نیست، اما در کنار رقابتی که با یکدیگر داریم رفاقتمان هم سر جایش است. جدا از این که رقابت بازیکنان برای دعوت به تیم و قرار گرفتن در ترکیب اصلی به تیم ملی امید کمک زیادی می‌کند، به سود بازیکنان هم می‌شود و سطح فنی آن‌ها را بالاتر می‌برد. مطمئنا در پایان اردو‌ها و تمرینات، کادرفنی آماده‌ترین بازیکنان را برای دیدار‌های پیش رو انتخاب می‌کند، زیرا دیگر قرار نیست به بازی تدارکاتی اعزام شویم و باید برای کسب سهمکیه المپیک بجنگیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top