تاریخ انتشار: شنبه 1398/07/13 - 02:58
کد خبر: 330522

۲ خواسته رئیسی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

ناظر گمرکات استان هرمزگان از تاکید رئیس دستگاه قضا بر ایجاد امنیت برای فعالان اقتصادی در عین برخورد با قاچاقچیان عمده کالا در جلسه دستگاههای عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، ابوالفضل اکبرپور با اشاره به جلسه اخیر رئیس قوه قضاییه با اعضای دستگاههای عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان هرمزگان گفت: در این جلسه مطالب مختلفی از سوی رئیس دستگاه  قضا در خصوص بحث تجارت خارجی و مبارزه  قاطع با پدیده قاچاق کالا و ارز مطرح شد.

به گفته ناظر گمرکات استان هرمزگان، در جلسه با حضور ۲۶ دستگاه عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان هرمزگان، فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس بازرسی، مدیر اموال تملیکی، تعزیرات حکومتی، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا به همراه مدیر کل گمرک شهید رجایی در کنار نمایندگان دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی حضور داشتند.

مدیر کل گمرک شهید باهنر با اشاره به تاکید رئیس دستگاه قضا مبنی بر افزایش درآمدهای گمرکی در عین تسریع در ترخیص محموله‌های مربوط به مواد اولیه واحدهای تولیدی گفت: با توجه به تاکید رئیس دستگاه قضا و همچنین برنامه‌های گمرک ایران در سال رونق تولید بایستی فرایندهای اخلال زا در مسیر تجارت خارجی حذف شده و این موضوع مستلزم ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مجری در  این مسیر است.

اکبرپور تاکید کرد، برای کاهش زمان فرایندهای گمرکی بایستی بین دستگاههای حاضر در ستاد مبارزه  با قاچاق کالا و ارز هماهنگی کامل ایجاد شود تا در عین مبارزه با قاچاق کالا فرایندهای مربوط به ترخیص کالاهای واحدهای تولیدی در کوتاه ترین زمان صورت گیرد.

وی با اشاره به تاکید رئیس دستگاه قضا مبنی بر ایجاد امنیت برای فعالان اقتصادی و برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا گفت: گمرک تمام تلاش خود را در راستای افزایش تسهیلات در شرایط جنگ اقتصادی  در عین برخورد قاطع با متخلفان در دستور کار قرار خواهد داد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان گفت: نکته سوم که از سوی رئیس دستگاه قضا تاکید شد بحث تعیین تکلیف سریع و دقیق پرونده‌های مهم بود که این موضوع نیز در راستای برخورد با متخلفان عمده و قاچاقچیان بوده و تلاش می‌کنیم با ایجاد هماهنگی بین دستگاههای مرتبط در عین کاهش تخلفات حداکثر تسهیلات به تولیدکنندگان از سوی گمرک ارائه شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بلینکن: تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
امیرعبداللهیان خطاب به همتای ژاپنی: پاسخ نظامی به رژیم اسرائیل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی
اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
جزئیات جلسه خودرویی وزیر صمت با شورای رقابت
۵ سناریوی احتمالی اسرائیل پس از دفاع مشروع ایران
پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
۱۰۰۰۰ زن در حملات اسرائیل به غزه کشته شده‌اند
پاسخ ایران به جنایت اسرائیل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود
واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی
پاسخ سفیر ایران به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو
عملیات ایران، یکی از برترین قدرت نمایی های نظامی بود+ فیلم
قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات
آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
اعمالز جدید آمریکا علیه ایران بعید استر
قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
ترمیم معضل بزرگ پرسپولیس توسط اوسمار
پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
فیلم/ وضعیت جوی استادیوم هزاع بن زاید امارات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top