تاریخ انتشار: شنبه 1398/07/20 - 01:54
کد خبر: 331230

قانون‌شکنان فضای دانشگاه علم و صنعت را متشنج کردند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به قانون‌شکنی یک تشکل‌ دانشجویی و نصب تصاویر سران فتنه در محیط دانشگاه گفت: این اقدامات نشان از عدم نظارت و برخورد مسئولان با این اقدامات قانون‌شکنانه را دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، محمد مهدی رحمتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت درباره اتفاقات روز گذشته در این دانشگاه گفت: هر ساله با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، غرفه‌های تشکل‌های دانشجویی در سطح دانشگاه برای ارتباط‌گیری مستقیم با دانشجویان ورودی جدید و همچنین بیان اهداف و برنامه‌های این تشکل‌ها برپا می‌شود.

وی افزود: متاسفانه تشکل‌های وابسته به جریان انحرافی در علم و صنعت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و غرفه خود را بر پا می‌کنند. نکته عجیب ماجرا اما قانون شکنی‌های مکرر و هرساله این تشکل‌ها و استفاده از تصاویر و الفاظ ممنوعه در غرفه خود است.

این فعال دانشجویی یادآور شد: امسال نیز این رویه ادامه داشته و به اوج خود نیز رسیده است. در حالیکه سال های گذشته بعضا از تصاویر تار شده و شطرنجی سران فتنه استفاده می‌شد، امسال علنا تصویر واضحی از سران فتنه در غرفه این تشکل‌ها به نمایش درآمده که نشان از عدم نظارت و برخورد مسئولین با این اقدامات قانون شکنانه را دارد.

وی ادامه داد: در حالیکه هشدارهای لازم از شب پیش از برپایی غرفه‌ها به مسئول فرهنگی دانشگاه داده شده بود، اما ایشان با اهمال خود، سبب ایجاد فضای تشنج در دانشگاه شد. تذکر‌های متعددی نیز توسط دانشجویان دغدغه مند به ایشان پیرو اقدام غیرقانونی این دو تشکل داده شده بود که متاسفانه باز هم اقدامی صورت نگرفت.

رحمتی یادآور شد: در حالیکه با اصرار دانشجویان بسیجی و پیگیری‌ها قرار شد تا با نامه کتبی از سوی مسئول فرهنگی خطاب به دو تشکل متخلف، تصاویر و نوشته های افراد مذکور از غرفه حذف شود، اما بلافاصله پس از این اقدام، شاهد آن بودیم که در حرکتی معنادار، پشت تصاویرِ برعکس شده سران فتنه، نام آنها نوشته شده و بار دیگر، بر در و دیوار غرفه آویزان شد!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: پس از این اقدام، که عملا دور زدن قانون و تکرار تخلف و پافشاری بر موضع غلط خود بود، این حرکت به مسئول فرهنگی دانشگاه گزارش شده و خواستار پیگیری ایشان شدند، که با ممانعت ایشان از انجام هرگونه عملی و در واقع، زدن مهر تاییدی بر این عمل غیرقانونی بود!

وی اضافه کرد: پس از آنکه پیگیری ها از معاون فرهنگی و حراست و حفاظت فیزیکی دانشگاه، مبنی بر برخورد با این تخلف آشکار به جایی نرسید، گروهی از دانشجویان انقلابی در اقدامی خودجوش تلاش کردند تا با توجه به قانون شکنی صورت گرفته و اهمال مسئولین دانشگاه در برخورد با این اتفاق؛ تصاویر خائنین را از محیط عمومی دور کنند.

رحمتی افزود: قانون شکنان که دستشان از همه جا کوتاه بود، این بار رو به ایجاد فضای جنجال در صحن دانشگاه آوردند و با تلاش در جهت ملتهب کردن فضا با دادن شعارهای ساختارشکنانه سعی کردند تا دانشجویان انقلابی را تحریک به برخورد فیزیکی و مقابله به مثل کنند که البته در این امر ناکام بودند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: با توجه به اینکه قانون شکنی این دو تشکل معلوم الحال، مختص امسال نبوده و از بدو تشکیل، تلاش در جهت القای افکار ناصواب خود در حمایت از فتنه و فتنه‌گران را داشته اند و اخیرا نیز گرایش‌های فاسدی نظیر کمونیسم و فمینیسم در آنان پر رنگ‌تر شده و عملا به تبلیغ آن در سطح دانشگاه می پردازند، لذاست که لزوم برخورد سریع و قاطع با آنان بیش از پیش مشخص می شود.

وی گفت:‌ هر جایی در این راه، مسئولین دانشگاه از انجام وظیفه خود کوتاهی کنند و باعث شوند تا فضای مقدس دانشگاه، که محل تربیت و تعلیم است، به صحنه قانون شکنی عده‌ای هنجار شکن بدل شود، بسیجیان علم و صنعت، آماده هستند تا با قاطعیت، جلوی اشاعه قبح شکنی و ترویج فساد در دانشگاه را بگیرند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top