تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/08/05 - 20:52
کد خبر: 332880

سردار تنگسیری: کنار آمدن با استکبار توهین به مردم است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اگر بخواهیم با استکبار کنار بیاییم باید دین بدهیم و به نوکر استکبار تبدیل شویم و به دوران طاغوت بازگردیم که رویه ننگ و توهین به ملت ایران است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدجعفر سعیدی و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۸ شهید عملیات «کربلای ۴» استان بوشهر و دومین یادواره شهدای روستای احشام قائدها با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: استان حماسه‌ساز بوشهر ثابت کرده که در همه عرصه‌های مقاومت دارای ابعاد مختلف است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در استان حماسه‌ساز بوشهر جای پای استکبار وجود دارد و جوانان بوشهری همچنان قد خم نکرده و ایستاده‌اند.

وی با اشاره به استقامت استان بوشهر در برابر استعمارگران و استکبار جهانی گفت: استان بوشهر افتخار دارد در برابر استعمارگران، استکبار و نوکران استکبار مقاومت و ایستادگی کرده و شهدایی را تقدیم اسلام کند.

سردار تنگسیری اظهار کرد: امروز در همه نقاط کشور و بوشهر عزیزانی تقدیم کردیم تا کلمه «الله» باقی بماند و امروز در مقابل استکبار جهانی بانام «الله» ایستادیم و در دنیا پرچم عدالت در دست گرفتیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به استقامت مردم ایران در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان گفت: این ملت زیر فشارهای ناحق دشمنان ایستادگی در مقابل تحریم‌ها مقاومت کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به شهدا کربلای ۴، اذعان کرد: شهید سعیدی و ۱۳۷ شهید بزرگوار عملیات کربلای ۴ به همراه غواصان مردانه در برابر تیرهای دشمنان ایستادند و خط باز کردند و دلاورمردان بوشهری نیز در ناوتیپ امیرالمؤمنین (ع) حماسه آفریدند.

سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: قایق‌های تندرو در زمان به نحوه‌ای عمل کردند که رسام‌ها از بالای سر آن‌ها می‌گذشت اما هیچ رزمنده‌ای هراس نداشت. این شجاعت و مردانگی می‌خواهد که از ساحل عبور کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بابیان اینکه شهدا زنده‌اند، عنوان کرد: شهید سعیدی و امثال آن‌ها که مردانه ایستادند امروز در این مراسم حضور دارند تا پاسخ سلام‌های همه مهمانان بدهند، شهدا دل وسیع دارند اما باید در مسیر آن‌ها باشیم و همه بدانند چراغ شهدا هیچ‌وقت و با هیچ بادی خاموش نمی‌شود.

تنگسیری تصریح کرد: دشمن بداند این رزمندگان بودند که بافرمان ولایت خط‌شکن شدند و امروز فرزندان همین رزمندگان و شاید افراد مقاوم‌تری وجود دارند تا در مقابل توطئه‌های دشمنان بایستیم.

وی بابیان اینکه هیچ‌گاه دشمن با ما کنار نمی‌آید، تصریح کرد: اگر بخواهیم با استکبار کنار بیاییم باید دین بدهیم و به نوکر استکبار تبدیل شویم و به دوران طاغوت بازگردیم که رویه ننگ و توهین به ملت ایران است.

اسلامی ایران می‌گویم استان حماسه‌ساز بوشهر از استان‌های پرافتخار است که خداوند در سه دوران از این مردم شهید انتخاب کرده است و با دستان بوشهری‌ها دشمنان را به‌زانو درآورده است.

سردار تنگسیری اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد و امروز می‌بینیم خرمشهرها فتح شدند و راه کربلا باز شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: امروز برخی افراد سعی می‌کنند غنیمت بردارند که باید از شهدا خجالت بکشند، هنوز دشمن در ورودی شهرها ایستاده است و ما را تهدید می‌کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
۳دستور ضربتی رئیسی برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان
آمریکا و تجاوز به حق وتو !
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top