تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/08/05 - 23:14
کد خبر: 332896

۴ زمین چمن در دانشگاه بیرجند در اختیار دانشجویان

مدیر تربیت بدنی دانشگاه بیرجند گفت: ۳ زمین چمن مصنوعی و یک چمن طبیعی در دانشگاه بیرجند در اختیار دانشجویان قرار دارد و امکانات اکثر رشته‌های ورزشی در این سالن‌ها موجود است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیده عذرا میرکاظمی، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به تشریح تجهیزات ورزشی این دانشگاه پرداخت و گفت: مجموعه آبی میلاد، سالن‌های ورزشی فجر و کوثر، سالن بدنسازی تختی، سالن چند منظوره غدیر در پردیس امیرآباد دانشگاه بیرجند از جمله امکانات ورزشی است که در اختیار دانشجویان قرار دارد.

میرکاظمی بیان کرد: سه زمین چمن مصنوعی و یک زمین چمن طبیعی هم از فضا‌های ورزشی دانشگاه است که تمرین در رشته‌های ورزشی مختلف در آن امکان پذیر است.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند با بیان اینکه برخی فضا‌های ورزشی نیز در خوابگاه فعالیت هستند، افزود: فضا‌های ورزشی روباز والیبال و فوتبال و سالن بدن سازی در خوابگاه پسران دایر است. در خوابگاه دختران هم چمن مصنوعی و تعدادی دستگاه‌های پارکی بدنسازی تعبیه کرده ایم.

وی ادامه داد: میز تنیس روی میز در همه خوابگاه‌ها موجود است و سالن بدنسازی در اکثر خوابگاه فعالیت دارد.

میرکاظمی بیان کرد: امکانات تمرین ورزش‌های رزمی، ایروبیک، والیبال، بستکتبال، فوتسالف بدمینتون، هندبال و ژیمناستیک، دارت و شطرنج در اکثر سالن‌های ورزشی دانشگاه بیرجند موجود است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top