تاریخ انتشار: شنبه 1398/08/11 - 12:07
کد خبر: 333463

نیک‌روش: امیدواریم پرچم استکبارستیزی ملت ایران به ظهور امام زمان(عج) وصل شود

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی برای ساماندهی علمی و فرهنگی و آنچه مایه اقتدار آزادی خواهان جهان خواهد بود را به اجرا می‌گذاریم، اظهار کرد: امیدواریم پرچم استکبارستیزی ملت ایران به ظهور امام زمان(عج) وصل شود و شاهد غلبه مستضعفین بر مستضعفین عالم باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نیک روش، رئیس سازمان بسیج دانشجویی امروز و در آستانه روز ملی استکبارستیزی در مراسم رونمایی از دیوار نگاره‌های موزه ۱۳ آبان گفت: امیدواریم این رونمایی باعث امتداد شعار‌های اصیل انقلاب شود.

نیک روش با بیان اینکه شعار‌های انقلاب اسلامی شعار‌های فطری است و اختصاص به یک نسل و جامعه خاص ندارد، افزود: در طی ۴ دهه گذشته ملت ایران پرچم مبارزه با استکبار به ویژه آمریکا را به بهترین نحو به اهتزاز درآورده و ما از این حیث خدا را شاکریم که این شعار‌ها نسل به نسل منتقل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در خصوص دیوار نگاره‌های موزه ۱۳ آبان گفت: طی فراخوانی از هنرمندان ارزشی دعوت شد تا طرح‌های جدید خود را با رویکرد ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران و دنیا و همچنین به تصویر کشیدن اقتدار و مقاومت ملت ایران ارائه کنند و این آغازی برای بهره برداری جدی‌تر از سفارت سابق آمریکا است.

وی با بیان اینکه سفارت سابق آمریکا محلی برای ساماندهی اقدامات و جاسوسی علیه ملت ایران و مسلمانان منطقه بوده، تصریح کرد: موزه ملی استکبارستیزی و بهره برداری بیش از پیش از موزه ۱۳ آبان از اقداماتی است که پیگیری خواهیم کرد.

نیک روش با اشاره به اینکه بازسازی اسنادی که در سفارت سابق آمریکا به دست آمد، خیانت این کشور را اثبات کرد، افزود: این مکان قلب تپنده اقدامات جوانان مومن و انقلابی علیه استکبار جهانی بوده و روز به روز نیز این اقدامات توسعه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی برای ساماندهی علمی و فرهنگی و آنچه مایه اقتدار آزادی خواهان جهان خواهد بود را به اجرا می‌گذاریم، اظهار کرد: امیدواریم پرچم استکبارستیزی ملت ایران به ظهور امام زمان(عج) وصل شود و شاهد غلبه مستضعفین بر مستضعفین عالم باشیم.

گفتنی است، مراسم رونمایی از دیوار نگاره‌های موزه ۱۳ آبان با حضور جمعی از مسئولان لشکری، کشوری، نمایندگان مجلس و فعالان دانشجویی در محل ۱۳ آبان در حال برگزاری است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top