تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/08/12 - 21:16
کد خبر: 333694

در آستانه روز استکبارستیزی؛

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کشور به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه صادر کردند

دانشجویان و اعضای تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌های سراسر کشور به مناسبت ۱۳ آبان و روز اسکتبارستیزی، بیانیه‌های جداگانه‌ای منتشر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان و اعضای تشکل‌های انقلابی دانشگاه‌های سراسر کشور به مناسبت ۱۳ آبان و روز اسکتبارستیزی، بیانیه‌های جداگانه‌ای منتشر کردند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های گلستان طی بیانیه ای اعلام کرد:

ما دانشجویان انقلابی دیگر هرگز اجازه نخواهیم داد تجربه‌ی مذاکره بی نتیجه با آمریکا و خیانت دوباره آن‌ها فراموش شود؛ لذا تمرکز و تلاش جدی برای بهبود وضعیت اقتصادی و مبارزه با فساد را از لوازم پیشرفت توأم با استقلال کشور و وحدت ملی می‌دانیم که در حقیقت مبارزه‌ای عملی با آمریکا و استکبار جهانی است.

همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی و رسیدن به تعالی در قالب گام دوم انقلاب اسلامی؛ ایستادگی و سلطه ناپذیری را سرلوحه کار خود قرار داده و همچنان نوک پیکان استکبار ستیزی را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه می‌رویم که بدون تردید این مسیر، تداوم راه مقدس شهدا است.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده فنی وحرفه‌ای کرمانشاه هم در بیانیه‌ای نوشته است:

یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه همیشگی با جورثومه فساد آمریکای شیطان صفت است. به گواهی تاریخ از زمان پیروزی تا کنون از هیچ جنایت و ستیزه گری جزء در مسیر رشد تعالی این نظام بازنمانده است و این همان شاهدان تاریخ هستند که نظام سلطه‌ی شیطانی را در لحن و کلام آشکار میکنند و ریس جمهور وقت آمریکا که با بی شرمی تمام ملت بزرگ ایران را مورد کلمات توهین آمیز قرار داده لاکن مردم آگاه و شاگردان این مکتب دیر، زمانی نخواهد کشید که به تبعیت از کلام الله وفرهنگ اصیل اسلامی ضربه‌ای آنچنان مرگبار به دشمنان این آب وخاک خصوصا آمریکا خواهند زد که تاریخ هرگز به خودش نخواهد دید. اینک در آستانه‌ی فرا رسیدن حلول ۱۳ آبان ماه هستیم روز جهاد ملی دانشجویان و دانش‌آموزان‌با تمسک به ارواح طیبه‌ی شهدای دانشجوی مسیر خط امام باسایر دانشگا‌های دیگر هم زمان و هم آهنگ باهم سیل راهپیمایی استکبارستیزی را سرلوحه‌ی برنامه خود قرار داده وبا رهنمود‌های رهبر و حمایت‌های ایشان در این راه تدابیری از طرف دولت در برابر هر گونه تحریم و تحدید دشمنان ابراز می‌داریم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان محمودآباد  نیز در بیانیه اش، نوشته است:

۱۳ آبان نماد انقلابی به پیش آهنگی نسل حاضر و رهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده اند، یاد آور حماسه بزرگ مردانی است که جاودانگی استکبار ستیزی و استبداد ستیزی اسلام ناب را در پس نفرت از وطن فروشی و بیگانه پرستی به بار نشانده اند و ما نیز به پیروی از این حماسه آفرینان در سالروز یوم الله ۱۳ آبان با شعار‌های ضد استکباری را در جهان طنین انداز خواهیم کرد.

آمریکا، باطل بزرگ و یزید دوران ماست و همان گونه که حسینیان زیر بار باطل دوران خود نرفتند ما نیز با عناوین متفاوت و با معاهدات مشکوک و مشکل دار، زیر بار نقشه‌های شوم استکبار نخواهیم رفت.

به جهانیان خواهیم فهماند که برای پاسداری از انقلاب اسلامی که ریشه در عاشورای حسینی دارد ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد و این بار نیز آماده ایم تا به رهبری سید علی خامنه‌ای، عاشورای دیگری بر پا نماییم که بی شک پیروزی از آن سپاه اسلام خواهد بود.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فردوس نیز طی بیانیه ای اعلام کرد:

۴۰ سال است که از انقلاب دوم دانشجویان و ملت ایران می‌گزرد و در این چهل سال چهره‌ی استکبار جهانی هر روز کریه‌تر می‌شود. اعتراف صریح به دست داشتن در حوادث همچون کودتای ۲۸ مرداد، جنگ تحمیلی، حمله به طبس، و دست داشتن در فتنه‌هایی نظیر فتنه سال ۸۸ و تحریم‌های ظالمانه گوشه‌ای از جنایات نا بخشودنی آمریکا علیه ملت ایران می‌باشد که هیچگاه از یاد و خاطر ملت ایران پاک نخواهد شد. اما خوی مستکبرانه‌ی آمریکا محدود به ملت ایران نمی‌باشد بلکه این خوی استکبار شامل تمام منطقه وکل جهان می‌باشد. مسائلی نظیر سرکوب قیام‌های مردمی و بیداری اسلامی در بحرین، لیبی و راه اندازی داعش و ایجاد جنگ در کشور‌های اسلامی همچون عراق، سوریه، لبنان و حمایت از عربستان در حمله به یمن گوشه‌ای از جنایات آمریکا علیه مردم جهان می‌باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما جوانان انقلابی بعنوان فرزندان نسل سوم و و چهارم این انقلاب محکم‌تر از هر زمان دیگری بر سر آرمان استکبار ستیزی و مبارزه با مظاهر داخلی آن مانند اشرافیت و تبعیض و ... که مطلوب دشمن است ایستاده ایم و ذره‌ای از قلل رفیع آرمان‌های انقلاب کوتاه نخواهیم آمد و آمادگی تمام و کمال خود را برای تحقق این ارمان‌ها اعلام می‌داریم.

ایالات متحده و ایادی آن باید بدانند که خون همان جوانانی که لانه‌ی جاسوسی را تسخیر کردند در رگ‌های ما جریان دارد، لذا تحقیر آمریکا را در تمامی زمینه‌ها به فضل الهی ادامه خواهیم داد و لحظه ای از دشمنی با استکبار و عمال آن عقب ننشسته و قویاً معتقدیم که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و هیچ‌گاه شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد.

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل نیز بیان شده است:

به رغم رویای باطل آمریکایی‌ها برای ایجاد خطای محاسباتی در جمهوری اسلامی و تزلزل در باور و اراده ملت ایران با تهدید‌های پیاپی، به ویژه تهدید اخیر رییس جمهور سخیف آمریکا، ملت مومن و بصیر ایران، با هوشمندی و درایت، این مقطع تاریخی را مدیریت و با تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌های طلایی و تاریخ‌ساز، راهبرد‌های شیطانی و فتنه‌های اقتصادی جدید آمریکایی‌ها را عقیم و این دوره را سکوی پرش برای ارتقای اقتدار ملی و پیشرفت همه جانبه کشور قرار خواهند داد.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل ضمن محکوم کردن جنایات آمریکا بر علیه ملت شریف ایران، از تمام آحاد امت شریف درخواست داریم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان با بانگ “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” هیمنه استکبار جهانی را در هم شکسته و عظمت و قدرت امت اسلامی ایران را به قدرت‌های پوشالی نشان دهند، امید است با نگاه به داخل و جوان گرایی در ارکان نظام، آخرین حربه استکبار جهانی در هم شکسته شود و دولتی جوان و انقلابی، راه شهیدان و امام امت را در پیش گیرند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top