تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/08/13 - 20:44
کد خبر: 333822

جامعه اسلامی دانشگاه کردستان:

مسئولان پیرامون بدعهدی‌های آمریکا و اروپا اقدامات شدید و انقلابی اتخاذ کنند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان در بیانیه‌ای نوشت: مسئولان موظفند که پیرامون بدعهدی‌ها و خیانت‌های فراوان آمریکا و اروپا مواضع و اقدامات عملی شدید و انقلابی اتخاذ کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی نوشت: مسئولین موظفند که پیرامون بدعهدی‌ها و خیانت‌های فراوان آمریکا و اروپا مواضع و اقدامات عملی شدید و انقلابی اتخاذ نمایند و به جای خوش‌خیالی‌ها و امید داشتن به خارج از کشور، از ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی استفاده کنند.

در این بیانیه آمده است:

۱۳ آبان، سالروز حوادث عظیمی است که در دل آن حقایق بسیاری نهفته است که صرفا نمی‌توان آن را به دید مسائل تاریخی دید بلکه مسائل روز ما هستند. اولین حادثه این روز، تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه بود که پس از سخنرانی کوبنده ایشان علیه تصویب قانون کاپیتالاسیون رخ داد و بیانگر این است که امام صدای خفته مردم را به گوش همگان رساند و با ایستادگی اجازه چنین کاری را به رژیم منحوس پهلوی و استکباری که به خود اجازه پیشروی تا این حد را داده بود، ندادند.

حادثه مهم دیگر، کشتار وحشیانه دانش آموزان در سال ۵۷ بود که نشان از حرکتی که ‎۱۴ سال قبل، امام آن را آغاز کرده بود و به دلیل آنکه انقدر پویا و زنده بود باعث شد که یک عده جوان دانش‌آموز احساس مسئولیت و تعهد کنند و پیشرو و خط مقدم گروه‌های اجتماعی قرار بگیرند و به مقابله با دستگاه طاغوت بپردازند و در آخر جلادان مزدور آمریکایی که تاب چنین حرکت‌هایی را نداشتند، با ریختن خون آن‌‎ها، انتقام بگیرند. این احساس مسئولیت و تعهد و روحیه انقلابی که ناشی از بینش و بصیرت است، باید درس عبرتی برای مسئولینی باشد که آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را فراموش می‌کنند و حاضر به ایثار و فداکاری نیستند.

آخرین حادثه ۱۳ آبان، تسخیر لانه جاسوسی بود که بیانگر اقدام به موقع دانشجویان حزب‌الهی پیرو خط امام در کارزار مبارزه بر اساس فهم، درک، بینش و بصیرت بود که وظایف خود را به درستی شناختند و به آن عمل کردند و با شجاعت و شهامت به مبارزه با راس استکبار آمریکای جهان‌خوار پرداختند و با شکستن هیمنه و بی‌اعتبار کردن آمریکا به جهانیان نشان دادند که هرگز مردم ایران اسلامی با استکبار سازش نمی‌کنند و در مقابل آن می‌ایستند و مقاومت می‌نمایند.

۱۳ آبان حماسه‌ای است که به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامیده شد و این بدین معناست که ما همواره انقلاب‌هایی برای مبارزه با استکبار در پیش داریم، استکباری که خوی خود را قبل از انقلاب در وقایعی، چون کودتا علیه مصدق، کاپیتالاسیون، قرارداد‌های نفتی و ... و پس از انقلاب در وقایعی، چون کودتا نوژه، طبس، جنگ تحمیلی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری، فتنه‌ها و تحریم‌ها و ... در مورد مردم ایران نشان داده است و بیانگر این است که مسئله‌شان با ما، یک و یا دو مورد از جمله تسخیر لانه جاسوسی نیست؛ بلکه خوی آن‌ها چنین است و تا زمانی که هویت اسلامی‌ایرانی ما را نگیرند، دشمنی‌های خود را پایان نمی‌دهند و زمانی این دشمنی‌ها به ظاهر پایان می‌یاید که کشور ما را به استثمار ببرند و تمامی منافعشان تامین شود و ایران نیز به مانند حکومت آل‌سعود «گاوی شیرده» برایشان باشد.

امروز همگان در جهان با توجه به رفتار‌ها و عملکرد‌های دولت جنایت‌کار و خائن آمریکا در طول تاریخ از بدو تاسیس کشورشان در جنایت علیه سرخپوستان و ... گرفته تا قرن اخیر و شکنجه‌های زندان گوانتانامو، بمباران هسته‌ای هیروشیما و ناکازاکی، جنگ ویتنام، جنایات حمله به عراق و افغانستان، ایجاد داعش و ... ماهیت واقعی آن‌ها و استکبار را شناخته‌اند و ریشه مشکلات جهان امروزی و کشورشان را یافته‌اند و اینک با این تفاسیر، مردم کشور‌های منطقه، از یک‌سو عراق و لبنان با توجه به اعتراضات اخیرشان، باید مراقب نفوذ و سواستفاده استکبار از این اعتراضات باشند که مسیر درست آن را به انحراف نکشند؛ و از سوی دیگر یمن، فلسطین و سوریه تنها راه نجات خودشان را مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان بدانند و نه اعتماد و مذاکره با آنان؛ که تجربه به عینه نشان داده است که هرگاه به آمریکا خبیث و همدستانش اعتماد شد و مذاکره کردند، نه تنها گره‌ای از مشکلات بازنگردید بلکه گره مشکلاتشان کورتر گردید و به تعدادش افزوده شد.

همچنین پیرامون تجاوز اخیر کشور ترکیه به مناطق کردنشین شمال سوریه و کشتار وحشیانه مردم مظلوم و بی‌گناه ضمن محکومیت مجدد این جنایت، عاقبت اعتماد به آمریکای خبیث توسط سیاستمداران و خواص دوباره تجربه شد، زیرا خوی استکبار چنین است که همیشه از پشت خنجر می‌زند و انسانیت برای آن‌ها بی‌معناست.

به مردم غیور کرد منطقه نیز توصیه می‌شود که به برخی خواص و سران خود و گروهک‌های مدعی و آلت دست، اجازه تبعیت و ارتباط با آمریکای زالوصفت، رژیم صهیونیستی غاصب و انگلیس جنایت‌کار و پیشبردن نقشه‌ها و فرهنگ صهیونیستی تجزیه‌طلبانه را ندهند که نتایج این اعمال که بار‌ها تجربه شده است، جز آسیب زدن به خود و منطقه و مورد سواستفاده واقع شدن جهت تامین منافع‌شان، چیز دیگری نیست و به جای آن، به خداوند و قواعد و سنن الهی اعتماد کنند و تکیه بر وحدت ملی داشته باشند و گزینه مقاومت را سرلوحه قرار دهند.

حال با توجه به مباحث فوق و تجربیات انبوه گذشته، به بررسی جریانی در کشور بپردازیم، با عنوان «جریان غرب‌گرا» که گویا از ابتدای انقلاب عهد اخوت با غرب بسته‌اند و آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را قبول نداشته‌اند و یا توانایی و درک مسائل و موضوعات را نداشته و ندارند؛ که البته بعید است علی‌رغم وجود کوهی از عبرت‌ها و تجربیات کسی اگر بخواهد نتواند حقیقت ماجرا را درک کند.

جریانی که با عدم تبعیت و گوش سپردن به فرمایشات و منویات امامین انقلاب و بدون در نظر گرفتن تجارب فراوان گذشته، چندین سال تمامی امکانات و ظرفیت‌های کشور را معطل انعقاد قرارداد برجام نمودند که جز خسارت محض، آورده دیگری برای کشور نداشت؛ حال به جای تجربه گرفتن از آن، قصد دارند همان راهی را که با غرب پیمودند، دوباره با دول اروپایی بپیمایند و این پیمودن را می‌خواهند با تحمیل قرارداد‌های استعماری چون FATF و پالرمو به ملت شریف ایران انجام دهند و جالب‌تر آن‌که نه تنها حاضر به تعهد دادن و ادله آوردن پیرامون عواقب پیوستن به چنین قرارداد‌هایی نیستند بلکه به چنین دلیل مضحکی که «بهانه به دست آن‌ها ندهیم» اکتفا می‌کنند و مسئولین و قشر‌های انقلابی، دلسوز و مطالبه‌گر را که اجازه چنین کار‌هایی را نمی‌دهند با این دلیل که «باید شما عواقب نپیوستن به این قرارداد‌ها را بپذیرید» توسط تحریف اذهان عمومی تحت فشار قرار می‌دهند تا خواسته‌شان را اجابت نمایند؛ البته قابل توجه است چنین رفتاری مسبوق به سابقه است من جمله درباره برجام و جمله: «امضای کری تضمین است.»

در آخر لازم است به مسئولین یادآوری شود که موظفند که پیرامون بدعهدی‌ها و خیانت‌های فراوان آمریکا و اروپا مواضع و اقدامات عملی شدید و انقلابی اتخاذ نمایند و به جای خوش‌خیالی‌ها و امید داشتن به خارج از کشور، از ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی استفاده نمایند و بدانند که راهکار رفع مشکلات در درون کشور است؛ و همچنین مردم و دانشجویان نیز باید وظایف خود را به درستی بشناسند و با تمام توان سعی در انجام آن‌ها داشته باشند و از مهم‌ترین وظایف، حضور حداکثری در تمامی کارزار‌های مقابله با دشمن از جمله راهپیمایی‌ها و راهپیمایی یوم ا... ۱۳ آبان است و با توجه به ماهیت استکبار و در راس آن آمریکا جنایت‌کار باید به تعبیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب «هرچه فریاد دارید، بر سر آمریکا بزنید.» شعار مرگ بر آمریکا را از عمق وجود فریاد زنند و آوای آن را در کل کشور طنین‌انداز نمایند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top