تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/08/13 - 23:17
کد خبر: 333840

فائزه هاشمی: اصلاح‌طلبان نسبت به مشکلات بی‌تفاوت شده‌اند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نسبت به مسائل و مشکلات بی‌تفاوت و بی‌اعتنا شده‌اند، گفت:‌ حرف من این است که برویم رأی بدهیم دوباره چه کسی سر کار بیاید؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، فائزه هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران عصر امروز در حاشیه مراسم ختم اعظم طالقانی دبیرکل فقید جامعه زنان انقلاب اسلامی در کانون توحید تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که بعد از اعظم طالقانی چه کسی پیگیر موضوع رجل سیاسی در قانون اساسی خواهد بود؟ و آیا این موضوع پس از درگذشت ایشان متوقف می‌شود؟ گفت: خیر، پیگیری این موضوع تمام نخواهد شد.

وی افزود: به هر حال خانم‌های فعال در موضوع حقوق زنان در کشور بسیار هستند هرچند مرحومه اعظم طالقانی اثرگذاری بسیاری داشتند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه تحلیل‌تان از فضای انتخابات چگونه است؟ گفت: فضای انتخابات آنگونه که باید و شاید گرم نیست که البته همیشه چند ماه مانده به انتخابات فضا همین گونه بوده است و سپس گرم می‌شود.

فائزه هاشمی خاطرنشان کرد:‌ من اصلاً نسبت به حضور در انتخابات داری ابهام هستم. چرا که همیشه مشکلاتی که همیشه اصولگرایان فراهم می‌کردند سبب می‌شد که اصلاح‌طلبان برای یکسری تغییرات وارد میدان بشوند اما از سال ۹۲ است که اصلاح‌طلبان در انتخابات پیروز می‌شوند اما تغییراتی که باید اتفاق بیافتد صورت نمی‌گیرد. 

وی ادامه داد: به نظر می‌آید که مشکلات، ناکارآمدی‌ها، سومدیریت‌ها  همچنان وجود دارد در برخی از جناح‌های سیاسی بحث خودی و غیرخودی مطرح بود که اکنون اصلاح‌طلبان نیز دچار این مسئله شده‌اند. بنابراین برویم اکنون برای انتخابات به چه کسی رأی بدهیم؟ دوباره به اصلاح‌طلبان رأی بدهیم و مشکلات حل نشود؟

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به پرسش دیگر مبنی براینکه آیا بنا دارید خودتان نامزد شوید، گفت: من که اگر نامزد هم شوم رد صلاحیت می‌شوم. حرف من این است که دوباره برویم رأی بدهیم که چه اتفاقی بیافتد؟ چه کسی سر کار بیاید؟ خود اصلاح‌طلبان نیز امروز نسبت به مسائل و مشکلات بی‌تفاوت و بی‌اعتنا شده‌اند و در مسائل ذوب گشته‌اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top