تاریخ انتشار: شنبه 1398/09/02 - 11:00
کد خبر: 335700

مردم بیرجند صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

مردم ولایت مدار بیرجند با حضور در راهپیمایی، صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا و انزجار خود را از دست نشاندگان استکبار اعلام کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، جنایات استکبار طی دوران های مختلف تاریخ در قالب های گوناگون علیه ایران نمود می کند و در هر برهه از زمان با توطئه های خاصی به دنبال ایجاد آشوب و نفاق بین ملت ایران است.

آنچه طی عمر با برکت انقلاب اسلامی و قبل از آن، ایران و اسلام را زنده نگه داشته، خون شهیدان و دلاورمردی های هزاران شهید بوده که امروز هم راه شان ادامه دارد.

جوانان غیور و گهواره نشینان هشت سال دفاع مقدس با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب، اجازه نمی دهند دشمن در اجرای برنامه هایش موفق شود و با توطئه های مختلف اسلام را خدشه دار کند.

صحنه ای دیگر از رشادت مردم رقم خورد
اگرچه دست نشانده های استکبار به دنبال اعتراض مردم نسبت به طرح سهمیه بندی بنزین، آشوب های جدید را طراحی کرده و  به دنبال اجرای آن بودند اما این برنامه ها ملت ایران را بیش از پیش هوشیار کرد.

این روزها در جای جای ایران اسلامی مردم با حضور در خیابان ها، صف خود را از آشوب گران جدا می کنند و با فریاد انزجار، خشم خود را نسبت به دشمنان انقلاب و حب شان نسبت به دوستداران انقلاب را اعلام می کنند.

امروز هم مردم ولایت مدار شهرستان بیرجند با حضور در راهپیمایی شعار «حمایت از اقتدار و امنیت کشور» را سر داده و با فریاد های «مرگ بر آمریکای آشوبگران گر»، «ما در تبار رهبریم؛ دشمن هر فتنه گریم»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده» صف خود را از اغتشاشگران و اشرار جدا و انزجار خود را از دست نشاندگان استکبار اعلام کردند.

شهروند ایرانی و انقلابی آشوب گر نیست
یکی از شهروندان حاضر در راهپیمایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فتنه اخیر دشمن بیان کرد: دشمن برای بد جلوه دادن ظاهر اسلام لحظه ای درنگ نمی کند.

رضا حیدرپور با بیان اینکه شهروندان ایرانی و انقلابی آشوب گر نیستند، افزود: صف ما از دشمنان و آشوبگران جدا بوده و به دنبال ایجاد تفرقه و آدم کشی نیستیم.

وی با بیان اینکه مردم شریف ایران همواره پیرو ولایت فقیه هستند، اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد دشمن از هر فرصتی برای تفرقه افکنی استفاده کند.

این شهروند بیرجندی در حالی که  شعار «مرگ بر آمریکا» را با مشتی کوبنده فریاد می زند، افزود: دشمن باید بداند مردم ایران همواره بیدار و هوشیار بوده و درخواست ها و خیال های پوشالی دشمن را بی پاسخ می گذارند.

پشت ولایت فقیه ایستاده ایم
یکی دیگر از بانوان بیرجندی که به همراه پسر و دختر کوچکش در راهپیمایی حضور یافته، در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: تا جان در بدن داریم، پشت ولایت فقیه ایستاده ایم.

زهرا مختاری با بیان اینکه دشمن باید دندان طمع از ایران و انقلاب را دور بیاندازد، افزود: دشمن تصور می کند می تواند با فتنه های جدید مردم ایران را از انقلاب و رهبری جدا کند.

وی با بیان اینکه هیچگاه فریب برنامه های دشمن را نمی خوریم، گفت: اگرچه مردم ایران نسبت به برخی از طرح های دولتی اعتراض می کنند، اما فتنه و آشوب نمی کنند.

مختاری ادامه داد: مردم شریف ایران در راه انقلاب جان می دهند اما جان کسی را نمی گیرند، اموالشان را می دهند اما  اموال کسی را سرقت نمی کنند.

وی بیان کرد: دشمن باید بداند که هر ایرانی مانند یک بمب آماده بوده تا در برابر برنامه های استکبار و از بین بردن آمال مستکبرین عمل کند.

هراس دشمن از اقتدار و امنیت ایران
یکی دیگر از افراد حاضر در راهپیمایی هم در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایران دشمن را می ترساند، گفت: فتنه های دشمن نمی تواند به انقلاب صدمه ای بزند.

محمد دلاکه با بیان اینکه فتنه های اخیر دشمن، مردم را بیدار تر و هوشیار تر کرده است، افزود: ملت ایران برای پاسداشت خون شهدای انقلاب و حفظ اقتدار و امنیت کشور لحظه ای درنگ نمی کنند.

وی ادامه داد:  آرزوی دشمن برای دست یابی به انقلاب و ایجاد تفرقه بین مردم شریف ایران خیالی بیش نبوده و هیچگاه در این امر موفق نخواهند شد.

دلاکه با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل رو به نابودی هستند، افزود: آشوب اخیر دست نشانده های استکبار در ایران، ذات پلید دشمن را به جهانیان نشان داد.

تشکیل ستاد مردمی حمایت از اقتدار کشور
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: به دنبال برخی از فعالیت هایی که در مطالبات مردمی، امنیت جانی و مالی مردم را تحت الشعاع قرار داد، ستاد مردمی راهپیمایی لبیک به مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار کشور تشکیل شد.

حجت الاسلام احمد ملایی با بیان اینکه این راهپیمایی در تمام شهرستان های خراسان جنوبی برگزار می شود، افزود: این راهپیمایی در برخی از شهرستان ها برگزار شده و برخی دیگر امروز در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: راهپیمایی لبیک به مقام معظم رهبری و حمایت از اقتدار کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا آغاز شده و تا خیابان ارتش ادامه مسیر داد.

حجت الاسلام ملایی ادامه داد: مردم شریف بیرجند با حضور در این راهپیمایی از امنیت و اقتدار کشور که لازمه پیشرفت و آسایش کشور است حمایت کرده و راهشان را از اغتشاش گران جدا کردند.

مردم ایران طی چهل سال گذشته نشان دادند که همواره پشت ولایت فقیه ایستاده اند و به دشمن اجازه طمع به خاک ایران را نمی دهند. امروز هم مردم خراسان جنوبی به مانند سایر هموطنانشان در استان های مختلف با حضور در راهپیمایی اعلام کردند که راهشان از اغتشا گران جدا بوده و همواره پشت ولایت فقیه ایستانده اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top