تاریخ انتشار: شنبه 1398/09/02 - 15:43
کد خبر: 335738

تمجید رئیس امور دانشجویان از توجه دانشگاه امیرکبیر به حوزه دانشجویی

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه دانشجویی به خصوص خوابگاه ها فعالیت های زیادی انجام داده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مراسم معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر امروز با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس این دانشگاه برگزار شد.

جواد شکراله مغانی معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: اگر بخواهیم حرکتی به سوی آینده بهتر در دانشگاه داشته باشیم باید به مسائلی همچون خوابگاه، تغذیه، تربیت بدنی و  امور فرهنگی دانشجویان توجه ویژه داشته باشیم.

خرسندی معاون جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت: معاونت دانشجویی با ۹ حوزه بسیار جدی سرکار دارد و خدمات گسترده ای ارائه می کند به طوری که معاونت فرهنگی و دانشجویی در حوزه اساتید نیز می تواند فعالیت هایی داشته باشد. چرا که این دانشگاه دارای ۴ هزار و ۵۰۰ دانشجوی خوابگاهی است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های صورت گرفته در بحث دانشجویی بسیار زیاد بوده و به حد مطلوب رسیده است، گفت: فعالیت های فرهنگی بسیار سخت است. چرا که باید تمام نیازهای دانشجویان در انجام فعالیت های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت های فرهنگی زیادی انجام شده است که در این فعالیت ها نیازهای دانشجویان مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی  است ، در این مراسم از زحمات جواد شکراله مغانی معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقدیر و سیاوش خرسندی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر معرفی شد.

توجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر به حوزه دانشجویی و خوابگاهی
مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در این مراسم  گفت: دانشگاه صنعتی امیر کبیر در حوزه دانشجویی به خصوص خوابگاه ها فعالیت های زیادی انجام داده است. فعالیت هایی که در حوزه دانشجویی انجام می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که این فعالیت ها در رسیدن دانشگاه به اهداف آموزشی و پژوهشی کمک بسیاری خواهد کرد.

صدیقی با بیان اینکه اگر دانشجویان از اسکان، تغذیه، امکانات ورزشی و مشاوره مناسب برخوردار نباشند این کمبودها در حوزه آموزش نیز تاثیرگذار خواهد بود، افزود: فعالیت در حوزه دانشجویی و فرهنگی بسیار سخت و پرمشقت است، اما فعالیت برای دانشجویان شیرینی های خاص خود را نیز دارد.

وی ضمن تاکید بر اینکه به دفاتر مشاوره دانشگاه ها باید توجه ویژه ای شود، گفت: دانشجویان سرمایه کشور هستند و باید سالم به جامعه تحویل داده شوند در دانشگاه ها همه به دنبال رفتار پدرانه هستند و حقوق دانشجویان در برخوردهای انضباطی باید جدی گرفته شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دومین روز سفر رئیسی به پاکستان +عکس
تجدید میثاق کارکنان وزارت کار با آرمان های امام خمینی(ره) +عکس
عباسی: امروز ایران به قدرت نوظهور جهانی تبدیل شده است
وحیدی: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
فردا، برگزاری آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها
چهارشنبه، برگزار دیدار کارگران با رهبر انقلاب
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
آهنگ‌سازی تتلو به‌تحریک بازیگر زن در اغتشاشات ۱۴۰۱
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان +عکس
حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top