تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/09/12 - 14:07
کد خبر: 337024

برگزاری نشست مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی «تا ثریا» ۱۴ آذرماه

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی گفت: نشست مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی «تا ثریا»، در روز‌های ۱۴ و ۱۵ آذر به همت قرارگاه شهید طهرانی مقدم برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حامد اقبالی، معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی درباره نشست مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی «تا ثریا»، گفت: در این نشست که به همت قرارگاه شهید طهرانی مقدم در روز‌های ۱۴ و ۱۵ آذرماه ۹۸ برگزار می‌شود، مسئولان بیش از ۳۰ مرکز پژوهشی که در حوزه‌های سیاستگذاری، علوم انسانی و فنی و مهندسی در مراکز پژوهشی سراسر کشور فعالیت می کنند، گرد هم خواهند آمد تا ضمن اشتراک‌گذاری تجربیات خود جهت توسعه این حرکت هم‌اندیشی کنند.

اقبالی با بیان اینکه این نشست یکی از برنامه‌ها و نقش‌آفرینی‌های جدی قرارگاه شهید طهرانی مقدم است، تصریح کرد: قرارگاه شهید طهرانی مقدم، مسئولیت شبکه‌سازی و پیشتیبانی از مراکز پژوهشی موجود و همچنین تسهیل ایجاد مراکز پژوهشی جدید در راستای حل مسائل اولویت دار کشور را بر عهده دارد.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه شناسایی مسائل اولویت دار استان‌ها از ماموریت‌های دیگر معاونت پژوهش فناوری بسیج دانشجویی است، تاکید کرد: قرارگاه شهید طهرانی مقدم، طرح شبکه مسائل استان‌ها، «شمسا» را در دستور کار خود قرار داده است. طبق این طرح به کمک هسته‌های مسئله‌یابی بومی هر استان از طریق روش‌های علمی مسئله‌یابی و استفاده از جمع سپاری و ثبت مسائل توسط عموم دانشجویان و مردم، شبکه مسائل هر استان پایه گذاری می‌شود.

وی درباره برنامه‌های نشست مراکز پژوهشی بسیج دانشجویی اظهار کرد: جلساتی با حضور مسئولان برخی از نهاد‌های فعال در حوزه پژوهش و فناوری ترتیب داده شده است که زمینه‌های همکاری مراکز پژوهشی با این نهاد‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد. از مدعوین این جلسات می‌توان به سردار صالح‌نژاد، معاون تحقیقات صنعتی سپاه پاسداران، حسنی آهنگر، رئیس دانشگاه جامع امام حسین «ع»، رحیمی، رئیس سازمان بسیج علمی و خطیبی، رئیس هلدینگ تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان اشاره کرد.

اقبالی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از این نشست به صورت کارگاه‌هایی تحت عنوان «سلسله کارگاه‌های انتقال دانش و تجربیات موفق» برگزار می‌شود که به مدیریت و راهبری مراکز پژوهشی و نمونه موفقیت‌های حاصل شده در سه حوزه سیاست‌گذاری، علوم انسانی و فنی و مهندسی می‌پردازد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top