تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/10/03 - 10:13
کد خبر: 339437

استراماچونی: مدیران استقلال کاری کردند که من برنگردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از مدیران این باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، بعد از صحبت های شب گذشته علی فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر و عنوان کردن درخواست های عجیب استراماچونی توسط وی سرمربی ایتالیایی در صفحه شخصی خود انتقادات تندی را از مسئولان این باشگاه مطرح کرد.

وی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آن‌ها( مدیران استقلال) از روز اول برای ما مشکل درست کردند.  آن‌ها من را در اولین بازی‌ بدون مترجم رها کردند،آن‌ها هرگز پرداخت درستی به من نداشتند تا جایی که با وجود هشدارهای جدی، برایم مجموعه‌ای از مشکلات بزرگ در رابطه با قوانین ایتالیا به‌ وجود آوردند.

وی در ادامه نوشت: آن‌ها به بازیکنان دروغ گفتند، به من دروغ گفتند، آن‌ها اجاره منزلم را تا ماه (آبان) پرداخت کردند در حالی که گفته بودند تا آخر پرداخت شده، آن‌ها هرگز چیزهایی را که درباره تیم خواسته بودم را برایم آماده نکردند، آن‌ها بازیکنی که نمی‌خواستند را از کشور خارج کردند و روز بعد بازگرداندند.( منظور سرمربی استقلال میلیچ است)

در ادامه این پیام آمده است:آن‌ها از فدراسیون نخواستند که بازی‌ را به تعویق بیاندازد در حالی که به‌ خاطر بازیکنان ملی این حق را داشتیم اما زمانی بازی‌هایی را عقب انداختند که برای حریفان‌مان بهتر بود و برای ما خوب نبود. آن‌ها از این‌که مجبور به خروج از کشور شدم، خوشحال بودند، مقابل مردم می‌گفتند موافق رفتن من نیستند و از این موضوع بی‌خبر بودند، اما ۵ ماه بود که این را می‌دانستند. آن‌ها سعی کردند این‌طور نشان دهند که رفتم چون پیشنهاد دیگری داشتم در حالی که این اخبار حقیقت نداشت، آن‌ها سعی کردند بگویند من به‌ خاطر پول رفته‌ام در حالی که این هم صحت نداشت.

استراماچونی این متن را بعد از صحبت های عضو هیات مدیره استقلال منتشر کرده که در ادامه آن آمده است: آن‌ها بسیار عصبی و گیج شدند وقتی برخی تلاش‌های مدیران بالاتر را سعی در بازگرداندن من  دیدند. آن‌ها فردی را از داخل باشگاه مستعفی اعلام کردند، در حالی که آن فرد هنوز در تمامی تعاملات رسمی باشگاه با وکلای من حضور دارد.آن‌ها اعلام کردند من خانه دیگری خواسته‌ام و در حالی که این خبر هم صحت ندارد، آن‌ها اعلام کردند من پول بیشتری خواسته‌ام که این خبر هم واقعیت ندارد. آن‌ها اجازه دادند وکیل من به‌خاطر رفتار متقلبانه‌ این نفرات استعفا بدهد، آن‌ها هر کاری کردند و می‌کنند تا نگذارند من به آن‌جا برگردم و تلاش می‌کنند شخصیت من را نزد هواداران و مردم تخریب کنند، همچون کاری که با همکارانم و به تازگی برخی بازیکنان انجام داده‌اند.من بارها درخواست کردم که با هم یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی داشته باشیم تا برای مردم حقایق را توضیح دهم و آن‌ها هربار با این موضوع مخالفت کردند.

وی در پایان نوشت: و حالا یکی به آن‌ها  راه را نشان دهد، یک راه منطقی برای پرداخت وجود دارد.ما از تمام این مشکلات عبور می‌کنیم و من برای همراهی تیم آماده‌ام و البته بازگشت به جمع هواداران.آن‌ها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردند تا با آبروی من بازی کنند.آن‌ها نمی‌خواستند آن‌جا باشم و نمی‌خواستند برگردم.من نمی‌دانم مربی خوبی هستم یا نه، اما یقین دارم فرد صادقی هستم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top