تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/10/22 - 00:34
کد خبر: 341826

تجمع دانشجویی که به پاره کردن عکس حاج قاسم انجامید +فیلم و عکس

جمعی از دانشجویان تجمع‌کننده امروز، شعارهای ساختارشکنانه‌ای دادند و فضا را به سمتی بردند که منجر به تحریک یک عده و پاره کردن بنر حاج قاسم سلیمانی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، درپی سانحه سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ که به‌دلیل خطای انسانی رخ داد، مراسم‌های جداگانه‌ای در گرامیداشت جان‌باختگان این حادثه در دو دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

برخی دانشجویان این دو دانشگاه با در دست داشتن شمع و نیز قرائت فاتحه و حضور در مقابل درب دانشگاه‌های مذکور، یاد جان‌باختگان سقوط هواپیما را زنده کردند.

در دانشگاه امیرکبیر در ادامه مراسم تعدادی از دانشجویان که بین ۷۰۰ تا هزار نفر برآورد می شدند از دانشگاه خارج و وارد خیابان شدند و به‌سمت ضلع شمالی تقاطع حافظ و طالقانی حرکت کردند. در ابتدا مامورین ناجا شرایطی را فراهم کردند تا دانشجویان تجمع و بتوانند شعار دهند اما در ادامه با ورود خیابان اصلی و بسته شدن این نقطه و ترافیک شدید ناجا دانشجویان را متفرق کرد.

دانشجویان با شعار عزا عزاست امروز شروع کردند و در نهایت با شعارهایی علیه مسوولین کشور این تجمع به فضای اعتراضی تند و رادیکال تبدیل شد. 

جمعی از حاضرین، شعارهای ساختارشکنانه را به سمتی بردند که منجر به تحریک یک عده و پاره کردن بنر حاج قاسم سلیمانی شد. 

گفتنی است سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در حوالی شهرستان شهریار در روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه باعث جان باختن ۱۷۶ از هموطنان‌مان و تعدادی تبعه خارجی شد.

ابهام درباره علّت این سانحه دردناک تا صبح امروز ادامه داشت تا اینکه ستاد کل نیروهای مسلّح در بیانیه‌ای اعلام کرد که به‌دلیل تحرکات آمریکا در منطقه و تهدید جمهوری اسلامی به‌ حمله، پدافند هوافضای سپاه به اشتباه بوئینگ ۷۳۷ را مورد اصابت قرار داده است.


download

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مادروطن
1398/10/22 - 08:24

من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق . هم وطنان عزیز.ازهرطیف..ناشکری نکنید.بقینا مصلحتی درکاربوده ..همه ما عزادار این عزیزان هستین و خودرا در غم خانواده های آنها شریک میدانیم . ما نمی دانیم. شاید این مرگ برای آنها شهادت بوده است و زندگی در دنیایی زیباترازاین دنیای خاکی .بجای تجمعات برای آنها طلب مغفرت و برای بازماندگانشان آرزوی طول عمر و صبرنماییم و خودرا به دست مشیت الهی بسپاریم چون حتی رسول الله هم فرمود که بااینکه پیامبرند نمی دانند چگونه از دنیا میروند .ما مسلمانیم. ما شیعه علی هستیم .دراین برهه نگذاریم علی ما تنها شود .امنیت کشور مرهون وجود رهبری با درایت..سپاه مقتدر و جوانان آبرومندی است که ازجان مایه میگذارند .یکی در راه حفظ وطن شهید میشود. یکی هم در راه علم .آنها دیگربرنمبگردند.این ماییم که باید برگردیم.باصلابت .صبر .خویشتنداری
.حفظ غرور ملی ..مطیع رهبری..حامی سپاه حافظان امنیت کشور ..ما۱۳ دی امسال غرور ملی خودمان رابه رخ جهانیان کشیدیم بگذاریم این غرور حفظ بماند. منافق خطرناکتر از کافر است. حواسمان به نفاقهاباشد .نگذاریم بمیرد ایران ..که جهان خواهدمرد. چه بسا گروه اندکی برگروه زیادغلبه خواهندکرد چون خدامیخواهد.
مادروطن
1398/10/22 - 08:32

سردارحاجی زاده عزیز. ممنون از صداقت .شجاعت .اخلاص و تواضع شما .وقتی دختران با امنیت در خیابانهای شهرم گام برمیدارند.وقتی شب با ارامش سربربالین می گذارم ..وقتی صبح ها با ارامش بیدار میشوم و دخترانم را به مدرسه میفرستم بدون اینکه نامردی به آنها دست درازی کند ..یابمبی برسرانها بریزد ..یا دلهره ریختن سقف خانه ام را بر سرم داشته باشم.و.....یقین دارم فرشتگانی چون شما بیدارید..و مصداق ایه الکرسی بر ایران..شما همان سه قل هو الله شب هستید که زمزمه میکنیم تا صبح درامان باشیم..ممنون از زحمات شما و‌همکارانتان ..خداوند یقینا یاری کنندگان خودرا یاری خواهدکرد.ما چون قطره ای پشتیبان شما خواهیم بوددلاورمردان وطن
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top