تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/11/03 - 23:30
کد خبر: 343353

وزیر سابق دفاع: اطمینان داریم، «عین‌الاسد» حداقل ۷۰ کشته داشته است

وی اعلام کرد: ترامپ در شرایطی پنهان‌کاری می‌کند که ما اطمینان داریم حمله موشکی به پایگاه آمریکایی حداقل ٧٠‌ کشته و ٢٠٠ زخمی را به دنبال داشته است.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، سردار احمد وحیدی در جمع دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف مردم و در نشست انقلاب اسلامی گذشته، حال، آینده بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد اظهار داشت: خداوند راه بهشت را ارزان و آسان قرار نداده است، شهید سلیمانی همواره تقوا و صبر داشت و دشمنان هم از همه طرف به او هجوم می‌آوردند، در این شرایط او کارها را به‌پیش می‌برد و خدا هم او را یاری کرد تا جایی که توانست داعشی که به آن قدرت رسیده بود را از بیخ و بن نابود کرده و نیروهای حامی آن‌ها را تحقیر کند.

وزیر اسبق دفاع تصریح کرد: دشمنان در زمان بوش وحمله به عراق صراحتا از جنگ صلیبی نام بردند و این نشان می‌داد که هدفشان از پا در آوردن اسلام بود.

وی افزود: با شهادت سردار سلیمانی خداوند ایمان ملت مارا به امتحان کشید و آن‌ها صادقانه ایمان خود را نشان دادند و دم از انتقام زدند و این‌گونه از این آزمایش سربلند بیرون آمدند و دشمن آنچنان ضربه‌ای خورد که حتی برای خودشان هم قابل باور نبود.

سردار وحیدی عنوان کرد: آمریکا درحال حاضر در چشم جهانیان بزرگترین قدرت مادی، انسانی، نظامی در طول تاریخ است و از نظر آن‌ها درگیر شدن با آن دید بسیار عمیق نسبت به آینده و اطمینان بسیار نیاز دارد و با این شرایط او به روش‌های مختلف پیغام‌های بسیاری برای ما ارسال کرد که جواب این کار ما را ندهید.

سردار وحیدی گفت: در این زمان باید به این اصول توجه کنیم که آمادگی جهاد داشته باشیم و از سروصدای زیاد دشمن نهراسیم، دشمن می‌خواهد ما را به‌ سمت انفعال ببرد به همین خاطر ما امروز در موضع تهاجمی کامل هستیم.

وزیر اسبق دفاع در پاسخ به سؤالی درباره مسئله هواپیما بوئینگ بیان کرد: مسئله هواپیمای اوکراینی در یک شرایط کاملا جنگی اتفاق افتاد و جمهوری اسلامی ایران می‌توانست تحت عنوان شرایط جنگی مانند رویکرد آمریکا و ترامپ در مسئله حمله موشکی ما اطلاع رسانی نکند.

وی اعلام کرد: ترامپ در شرایطی پنهان‌کاری می‌کند که ما اطمینان داریم حمله موشکی به پایگاه آمریکایی حداقل ٧٠‌ کشته  و ٢٠٠ زخمی را به دنبال داشته است.

سردار وحیدی ادامه داد: در این شرایط کار تیم تحقیق به زمان نیاز دارد و امکان رخداد هرگونه از موارد ذکر شده مانند هک، نفوذ و تصویرسازی وجود دارد و این مسئله باید به دقت بررسی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: سردار حاجی‌زاده در شرایطی که هنوز بررسی ادامه دارد می‌توانست اعلام کند که تا انتهای بررسی نتیجه را اعلام خواهد کرد ولی تمام ابعاد این قضیه را پذیرفت تا جریان فکری کشور را آرام کند.

وی افزود: ما هم قبول داریم که اعلام یقین و اطمینان از صداوسیما و رسانه‌ها در رخ ندادن خطای انسانی کار درستی نبود ولی باید توجه داشت که  ٧٢ ساعت زمان زیادی برای اعلام چنین اتفاقی نیست.

سردار وحیدی گفت: این چنین مسائل بسیار اتفاق افتاده است و ریشه در اشکالات فنی دارد و بروز این اشکالات فنی طبیعی است ولی باید تمام ابعاد آن بررسی شود و در این‌گونه مواقع است که ذات افراد شناخته می‌شود.

وزیر اسبق دفاع در پاسخ به سؤالی از CFT و قوانین آن توضیح داد: در همین صحنه اخیر آمریکایی‌ها رسما ترور می‌کنند و یک فرمانده نظامی که به دعوت رسمی یک کشور برای جلسه با نخست وزیر آن سفر داشته است را به شکل آشکاری ترور می‌کنند.

وی افزود: آلمان، انگلستان، فرانسه و... هم رسما این عمل تروریستی را تایید و تشویق می‌کنند؛ باید گفت شما که خودتان تروریست و تروریست‌پرور هستید برای دیگران قواعد ضد تروریستی ایجاد می‌کنید؟
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top