تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/11/13 - 20:32
کد خبر: 344442

پیش ثبت نام مسابقات فیراکاپ آزاد ایران ۲۰۲۰ آغاز شد

رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا از آغاز پیش‌ثبت‌نام رقابت‌های بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی ایران خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه صنعتی امیر کبیر، سروش صادق نژاد رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا از آغاز پیش‌ثبت‌نام رقابت‌های بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی ایران خبر داد و گفت: تیم‌های متقاضی برای شرکت در این دوره از رقابت ها تا 20 اسفندماه مهلت دارند تا مستندات فنی ربات های خود را ارائه دهند. پیش ثبت‌نام رقابت‌های بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی ایران (فیراکاپ آزاد ایران) از ۲۳ آذرماه آغاز  و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

وی برگزاری نهمین دوره مسابقات بین‌المللی رباتیک و هوش مصنوعی ایران ۲۰۲۰، را با عنوان "فیراکاپ آزاد ایران" از ۲ تا ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ دانست و افزود: "فیراکاپ آزاد ایران" توسط کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران فیرا با همکاری فدراسیون جهانی رباتیک و دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران)، برگزار می‌شود.

وی این مسابقات را یکی از کامل‌ترین مسابقات رباتیک در کشور و منطقه دانست و اظهار کرد: این دوره تمامی شاخه‌‌های رباتیک، اتوماسیون و هوش مصنوعی را در بر می‌گیرد.

نائب رئیس فدراسیون جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا از آغاز پیش ثبت نام این مسابقات خبر داد و گفت: این پیش ثبت‌نام تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد و تیم‌های متقاضی ازاول دی ماه تا ۵ اسفندماه مهلت دارند تا نسبت به ارسال مستندات فنی تیم و پژوهش‌های خود اقدام کنند.

صادق نژاد با بیان اینکه اعضا کمیته فنی این مسابقه از ۲۰ بهمن تا ۲۰ اسفندماه اقدام به بررسی مستندات فنی تیم‌ها خواهند کرد، ادامه داد: تیم‌های منتخب بر اساس صلاحیت،‌برای شرکت در  انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام نهایی تیم‌ها در این رقابت از 20 بهمن ماه ۱۳۹۸ آغاز و تا ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تیم‌های برتر این مسابقات می‌توانند در مسابقات جهانی رباتیک فیرا ۲۰۲۰ که سال جاری در کشور برزیل برگزار می‌شود، حضور یابند.

صادق‌نژاد افزود: میزبانی مسابقات جهانی رباتیک و هوش مصنوعی فیرا در سال ۱۴۰۰ (2021میلادی) بر عهده کشور عزیزمان ایران بوده که با حضور 28 کشور صاحب سبک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتباط دانشگاه ها با صنعت می تواند از اهداف رویدادهای فناورانه در کشور باشد، یادآور شد: در این راستا در قالب برنامه‌های مشترکی که با صنایع وابسته داریم درصدد آن هستیم تا بسترسازی مناسبی جهت معرفی دستاوردهای کاربردی دانشجویی به صنعت داشته باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top