تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/11/14 - 14:21
کد خبر: 344513

خبرهای خوش نظامی از زبان فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با همکاری جوانان متخصص و مومن شرکت پشتیبانی و نو سازی بالگرد های ایران( پنها) ۳۳ فروند بالگرد هوانیروز که سالها زمین گیر شده بودند بهینه سازی، اورهال و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند .

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولین و کارکنان فنی شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران (پنها)، با اشاره به اورهال و نوسازی بالگردها گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دستان توانمند شما قطعات را یکی پس از دیگری طراحی و تولید کرد تا تمامی بالگردها به پرواز در بیایند، در طول ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن تمامی ماموریت‌های هوانیروز با قوت انجام شد.

وی با بیان این‌که هوانیروز اولین یگانی است که بلافاصله در منطقه ماموریت حاضر می‌شوند، تاکید کرد: امروز با همکاری وزارت دفاع و صنایع داخلی کشور تعداد ۳۳ فروند بالگردهای هوانیروز که سال‌ها زمین گیر شده بودند اورهال و نوسازی شد و ان شاءالله در ماموریت های آینده از آنها استفاده خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: چند نقص بزرگ و مهم در حوزه بالگردی وجود داشت که امروز تمامی آنها برطرف شد؛ اول اینکه حجم زیادی از بالگردهای هوانیروز  زمین گیر شده بودند ، دوم این بود که بالگردهای ما فقط در روز می‌توانستند پرواز و اجرای عملیات کنند و سومین مورد برد پایین موشک‌های هوانیروز بود که همه این موارد با همت جوانان انقلابی و با حضور شبانه‌روزی وزارت دفاع و شرکت پنها برطرف شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در شرکت پنها و در جمع فرماندهان و مسولین آنها گفت: اینجا جایی است که در گذشته امریکایی‌های اجنبی و مزدور مستقر بودند، برای ما بالگرد می آوردند، اورهال می‌کردند و زنجیره های وابستگی را روز به روز نسبت به خودشان محکم و مستحکم تر می کردند، اما امروز صدای طنین انداز بالگردهای ما با همت شما جوانان انقلابی در کشور به گوش همگان می‌رسد.

وی در پایان گفت: هوانیروز ارتش بزرگترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است و در حوزه‌های بالگردی به دستاوردهای مهمی دست یافته است؛ در حال حاضر نیز در صد آمادگی هوانیروز در حد بسیار بالایی قرار دارد. امروز بازدارندگی نیروهای مسلح به جایی رسید که برای به شهادت رساندن سرباز ولایت در مجلس سنای امریکا قانون تصویب می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top