تاریخ انتشار: جمعه 1398/11/18 - 13:42
کد خبر: 344832

هشدار ارتش به آمریکا

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح به هر تهدیدی پاسخ قاطعی خواهد داد، گفت: ما قادریم صلح و امنیت را در منطقه برقرار کنیم و هیچ نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش طی سخنانی در پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران، گفت: در آستانه چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که مهمترین و شگفت انگیز ترین اتفاق تاریخ معاصر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تاثیرات شگفت انگیزی در تمام مناسبات سیاسی جهان، گذاشت، ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول 41 سال گذشته با رهبری عالمانه، رهبر کبیر انقلاب و همچنین رهبری هوشمندانه رهبر انقلاب امیدها را در دل مسلمانان و مستضعفان جهان ایجاد کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه پیش از انقلاب اسلامی انقلاب‌های دیگری رخ داده بود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با انگیزه الهی و با رهبری دینی بود که همین عامل باعث شد ترس و نا امیدی در دل ستم پیشگان را فراهم آورد.

نصیرزاده با اشاره به نقش کارکنان ولایت‌مدار، بابصیرت و  انقلابی نیروی هوایی در شکل‌گیری انقلاب، گفت: کارکنان نیروی نیروی هوایی 19 بهمن با درک صحیح و  جدا کردن حق از باطل با لباس رسمی و کارت شناسایی در دست در مدرسه علوی حاضر شدند و با امام خمینی(ره) بیعت کردند و به صفوف مردم پیوستند و قید و بند طاغوت را از پای خود باز کردند و آزاد شدند، البته آنها از خطراتی که متوجه ایران بود آگاهی داشتند.

وی تصریح کرد: برخی از کارکنان نیروهای هوایی پیش از انقلاب در زندانی در خاش منتظر حکم اعدام بودند و اگر انقلاب دیرتر به پیروزی می‌رسید چه بسا اینها به شهادت می‌رسیدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: نیروی هوایی پیش از انقلاب نیرویی بود که رژیم طاغوت به آن دلبسته بود و انتظار اینکه آنها به صفوف مردم بپیوندند را نداشت چون آنها در آمریکا آموزش دیده بودند، البته تصور رژیم از این نیروی انقلابی اشتباه بود چون آنها فرزند همین ملت بودند و پیوند ذاتی با مرجعیت دینی داشتند و استثمار منابع کشور را بیشتر لمس می کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارکنان نیروی هوایی در  تمام برهه‌های انقلاب در کنار مردم و انقلاب بوده  و به وظیفه خود عمل کرده است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمام تلاش نیروی هوایی حراست از مناطق حساس و حیاتی و همچنین باز نگاه داشتن شریان‌های اقتصادی کشور بود.

نصیرزاده با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با کمک و همکاری صنایع دفاع و جوانان دانشمند توانستیم از وابستگی جدا شویم اظهار داشت: ساخت هواپیمای یاسین، صاعقه و کوثر و ساخت مهمات هوشمند از دیگر دستاوردهای نیروی هوایی ارتش به برکت انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه نیروی هوایی در سیل اخیر که در در ابتدای سال رخ داد در کنار مردم حضور یافت ادامه داد: دو هزار تن بار به مناطق مورد نیاز حمل کرده‌ایم و در پشتیبانی از محور مقاومت نیز با جدیت ورود کرده ایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح  به هر تهدیدی پاسخ قاطعی خواهد داد، گفت: ما قادریم صلح و امنیت را در منطقه برقرار کنیم و هیچ نیازی به حضور بیگانگان در منطقه نیست.

نصیرزاده در پایان سخنان خود همه مردم و کارکنان نیروهای مسلح را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن و  در پای صندوق‌های رای در دوم اسفند ماه دعوت کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top