تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/11/20 - 16:55
کد خبر: 345053

تجمیع خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز برنامه تجمیع خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه از سال آینده و عملیاتی کردن این برنامه طی سه فاز متفاوت خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، غلامرضا لطیفی  ضمن بیان این مطلب به مهمترین برنامه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های معاونت دانشجویی این دانشگاه به بخش‌های مختلف رفاهی، تغذیه، خوابگاه و وام تقسیم می‌شود که در بخش خوابگاه‌های دانشجویی در حال حاضر این دانشگاه ۱۲ خوابگاه فعال و یک خوابگاه در دست تعمیر دارد و این خوابگاه ۱۲۰ ظرفیتی هنوز مشخص نیست به دانشجویان پسر اختصاص دارد یا دانشجویان دختر.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر دو خوابگاه "همت" و "سلامت" بزرگترین خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی هستند که در خوابگاه "سلامت" ۱۲۰۰ و در خوابگاه "همت" بین ۸۰۰ تا ۸۵۰ نفر ظرفیت برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر این‌که بیش از ۷۰ درصد خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه جزو خوابگاه‌های  سطح یک است و درصد کمی از آنها در سطح دو قرار دارند، اظهار کرد: خوابگاه "همت" این دانشگاه در سال جاری به طور کامل نوسازی شد و امکانات استانداردی در اختیار دانشجویان قرار گرفت.

وی از برنامه دانشگاه علامه برای تجمیع خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: برنامه خوابگاه‌های متمرکز یکی از مهمترین برنامه‌های حوزه دانشجویی دانشگاه است که با همکاری صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از سال آینده این پروژه را عملیاتی خواهیم کرد و بر اساس آن خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه در منطقه خرگوش‌دره متمرکز خواهند شد؛ البته با توجه به گستردگی تعداد خوابگاه‌ها و دانشجویان خوابگاهی سعی کردیم در فاز اول حدود ۲۰ هزار متر مربع بنا برای متمرکز کردن این خوابگاه‌ها در دستور کار قرار دهیم تا بخش عمده‌ای از نیازهای خوابگاهی ما برطرف شود.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی اضافه کرد: تمرکز خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه با توجه به این‌که نیازمند یکسری مقدمات اداری برای انجام مناقصات و تعیین پیمانکار ذی‌صلاح است، طبیعتا در سه فاز متفاوت به مرحله اجرایی خواهد رسید. چرا که این برنامه فقط صرفا بحث ساختمان‌های خوابگاه را شامل نمی‌شود و توسعه خوابگاه‌های ما یک برنامه میان‌مدت است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top