تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/12/15 - 12:08
کد خبر: 347884

قیمت بروز اتصالات گالوانیزه ایرانی

روش ساخت لوله و اتصالات گالوانیزه ایرانی به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد می باشد. مقدار سیلیکون و فسفر موجود در اتصالات گالوانیزه ایرانی شدیداٌ ضخامت و ظاهر پوشش گالوانیزه را تحت تاثیر قرار می دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران: لوله های گالوانیزه یکی از نیاز های اساسی در زمینه آبیاری می باشد ، لوله های گالوانیزه معمولا از آهن سفید تولید می شوند. . نحوه اتصال لوله های گالوانیزه به اتصالات گالوانیزه با کمک دنده پیچی انجام میگیرد.

اتصالات نسبت به اسید ها از حساسیت زیادی برخوردار می باشد. در کل هر نوع اسیدی که برای چدن مضر است در اتصالات فولادی نیز مضر خواهد بود.

اتصالات گالوانیزه

اتصالات فولادی در مجاورت آب و اکسیژن دچار اکسید می گردد. نحوه اتصال لوله های گالوانیزه به اتصالات گالوانیزه به وسیله دنده پیچی به یدیگر می باشد.این نوع از اتصالات نسبت به اسیدها از حساسیت زیادی برخوردار می باشد. در کل می توان گفت هر نوع اسیدی که برای چدن مضراست،  برای اتصالات فولادی نیز مضر خواهد بود.

اتصالات گالوانیزه با آب واکنشی ندارد و هر چه بیشتر در مجاورت آبقرار بگیرد  باعث سخت تر شدن آنها می گرددند.  بنابراین با توجه به اینکه اتصالات فولادی در مجاورت آب و اکسیژن دچار اکسیداسیون میگردد  و املاح موجود در آب سبب زنگ زدگی در آن و نیز خورندگی آن می گردد و برای سلامتی مضراست. استفاده از اتصالات گالوانیزه اینچنین نمی باشد و بر روی سلامتی تاثیرات مضری از خود جای نمی گذارد.در حدود پنجاه سال پیش اتصالات و لوله های گالوانیزه وارد صنعت ایران شده اند و در زمینه های آبرسانی، ساخت گلخانه، حصار کشی، سازه فلزی، تصفیه خانه ها، کشاورزی و صنایع و قسمت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

اتصالات در گالوانیزه ایرانی بصورت دنده ای و به دو دسته گالوانیزه سیاه و گالوانیزه سفید تولید و در صنایع آب، گاز، بخار، هوا و صنایع مختلف مورد  استفاده قرار می گیرد.

روش ساخت لوله و اتصالات گالوانیزه ایرانی به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد می باشد. مقدار سیلیکون و فسفر موجود در اتصالات گالوانیزه ایرانی شدیداٌ ضخامت و ظاهر پوشش گالوانیزه را تحت تاثیر قرار می دهد. مقدار 04/0 % سیلیکون یا بیشتر و یا مقدار 05/0% فسفر یا بیشتر در اتصالات منجر به ضخیم شدن می شود . کربن، سولفور و منگنز در اتصالات اثر کمی در ضخامت پوشش گالوانیزه دارد.

قیمت بروز اتصالات گالوانیزه ایرانی

لوله مانیسمان

لوله مانیسمان همان لوله بدون درز می باشد که در طی هنگام ساخت آن از ایجاد هر نوع جوشی در لوله جلوگیری میگردد و مراحل تولید آن بدین صورت است که توسط ماشین آلات مدرن و دستگاه های پیشرفته شمش بزرگ گرم را با عبور دادن از یک سمبه ماتریس سوراخ می نمایند و سپس با غلطک کش آمده و به اندازه و ضخامت دلخواه تبدیل می گردد. جالب اینجاست بدانید که لوله بدون درز فقط در کشور ایران به لوله مانیسمان معروف است و دلیل نامگذاری آن این است که برای اولین بار یک دانشمند آلمانی به این نام لوله را تولید شده . این لوله دارای استحکام فوق العاده بالایی است و در مصارف متعددی در  صنعت و ساختمان سازی بکار گرفته می گردد. تجربه در مصرف این نوع لوله ثابت شده است که دارای طول عمر بسیار بالایی است. این محصول در رده های ۲۰ ،۴۰ ، ۸۰ و … عرضه می شود که منظور از رده ضخامت دیواره لوله می باشد. برای دریافت قیمت لوله مانیسمان می توانید به آدرس اینترنتی گالواپایپ مراجعه نمایید.

اگر به دنبال خرید این محصولات هستید می توانید از مشاوره با شرکت  گالواپایپ استفاده کنید. برای این کار کافی است به آدرس اینترنتی galvapipe.com مراجعه نمایید. برای دریافت قیمت بروز اتصالات گالوانیزه ایرانی  می توانید با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
اعتراف رسانه اپوزیسیون به توان موشکی ایران
کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه تخلف است
اینتر برای بیستمین‌ بار قهرمان سری‌ آ شد
زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد! +فیلم
فیلم گل سردار آزمون به بولونیا +فیلم
۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
غزه از زمین، هوا و دریا زیر آتش
تحصن دانشجویان دانشگاه کلمبیا در حمایت از غزه +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top