تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/12/19 - 13:51
کد خبر: 348285

بیانیه‌ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان پیرامون حوادث و جنایات اخیر علیه مسلمانان هند؛

مسئولین دول اسلامی موظف به دفاع از مسلمانان مظلوم هندوستان هستند

نهادهای متولی به ویژه دستگاه دیپلماسی، ستاد حقوق بشر و صداوسیما نباید اجازه دهند که اتفاقات و اوضاع اخیر کشور، موجب غفلت عمومی از وضعیت برادران و خواهران مسلمان و مظلوم و بی‌آزار هندی شود تا دولت هند و طرفداران ظالم آن بتوانند اینچنین فشار و شکنجه‌ای بر آنان وارد بیاورند و جان و مال و حریم آنان را مورد تعرض و تاراج قرار دهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان پیرامون حوادث و جنایات اخیر علیه مسلمانان هند بیانیه صادر کرد، متن بیانیه بدین شرح است:جنایت هولناک مریدان استکبار در هند و کشتار مسلمانان بی‌گناه، بار دیگر چهره‌ی خونخوار گرگ‌های پرمدعای مدعی حقوق‌بشر و دموکراسی‌خواهی را از پشت پرده‌ی تزویرِ همیشگی بیرون آورد و خطر و تبعات دخالت‌های خصمانۀ استکبار جهانی و دشمنان حربی را در سیاست‌های سایر کشورها علیه مردم مستضعف جهان به‌ویژه مسلمانان، به غافلان و مسامحه‌کاران گوشزد کرد.

این مصیبت و حوادث هولناک برای هر مسلمان و برای هر انسان منصف و شریفی در هر نقطه‌ی جهان بسی گران و غم‌بار است، ولی مصیبت بزرگ‌تر سکوت و همراهی و خیانت رسانه‌ها و به ظاهر صلح‌طلبان و روشنفکران عالم در حق ملل ستمدیده و مظلوم جهان می‌باشد؛ همانانی که به مسئولیت انسانی خود بی‌تفاوت بوده‌اند و همیشه با وارونه‌نمایی حقایق سعی داشته‌اند جای شهید و مظلوم را با جلاد و ظالم عوض نمایند. در این اتفاقات اخیر نیز مدعیان حقوق بشر باز هم طبق عادت همیشگی خود سکوت جنایت‌آمیز کردند و نسبت به کشتار مسلمانان در هند هیچ عکس‌العمل درخوری نشان نداده‌اند.

مسلمانان مظلوم هندوستان برای دفاع از حقوق خود به خیابان‌ها آمدند
پس از تصویب قانون ظالمانه و تبعیض‌آمیز حق شهروندی در هند، مسلمانان مظلوم هندوستان برای مقابله با ظلم و این قانون تبعیض‌آمیز اعتراض کردند؛ قانونی که در بخشی از آن به بازنگری تابعیت می‌پردازد و طبق آن غیرهندی‌ها تنها به شرط مسلمان نبودن تابعیت هندی دریافت می‌کنند؛ قانونی که بر اساس آن همچنین صدها هزار مسلمان نیز باید با مدارک و اسناد اثبات کنند که قبل از سال ۱۹۷۱ در هند‌ بوده‌اند، در غیر این صورت دیگر شهروند این کشور شناخته نمی‌شوند و مهاجر غیرقانونی محسوب می‌شوند و باید از هند اخراج شوند. این لایۀ نژادپرستانه تنها بخشی از دستور کار "دولت مودی" برای به حاشیه راندن مسلمانان هند می‌باشد که حتی با اصول برابری در قانون اساسی هند و اصل سکولار بودن قانون اساسی این کشور در تضاد است و آشکارا درخدمت منافع جهان‌خوارانه‌ی استکبار و در راس آن شیطان اکبر و اتباع آن است؛ البته از هندوتواها با آن سوابق و ‌ماهیت و از قشری در هند که علنا به آمریکاپرستی می‌پردازند و بت رئیس‌جمهور شیطان اکبر را نیز برای پرستش ساخته‌اند، جز این انتظاری نیست.

در تک تک جنایات جهان، ردپایی از استکبار و آمریکای جهانخوار یافت می‌شود
اخیرا پس از سفر رئیس‌جمهور آمریکای تروریست به دهلی‌نو که باعث موج جدیدی از اعتراضات در هند علیه ترامپ شد؛ بهانه‌ای برای هندوهای افراطی مهیا گشت که در اقدامی وحشیانه، به چندین مسجد و تجمع مسالمت‌آمیز مسلمانان حمله‌ور شوند که منجر به کشته یا زخمی شدن صدها نفر از مسلمانان بی‌دفاع هندی گردید؛ این حوادث تلخ در حالی اتفاق افتاد که در اوج ناعدالتی و تبعیض مذهبی، دولت‌مردان و نظامیان هندوستان در این یورش وحشیانه، به حمایت از افراطیون هندی پرداختند و با آنان در این اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی، همکاری و همراهی کردند.

مدعیان و طرفداران حقوق بشر و صلح‌طلبی، در یک‌جا اتفاقات را جنایت و در جایی دیگر به راحتی از کنار آن می‌گذرند
کنون سؤال ما از مدعیان داخلی و بین‌المللی مزور حقوق‌بشر و صلح‌طلبی این است که در این صحنه‌ها چرا حتی به مکاتب تئوریزه کردۀ غلط خود هم پایبند نیستید؟ چرا امضای قرارداد سه میلیارد دلاری ترامپ برای فروش تسلیحات به دهلی‌نو جهت سرکوب مستضعفین و مسلمانان را محکوم نمی‌کنید؟ چرا تجمعات و اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم هند را رسانه‌ای نمی‌کنید؟ چرا در جابی با تبلیغات دروغین و زهراگین خود و با وارونه‌نمایی، برخی اتفاقات را جنایت معرفی می‌کنید و آن را فریاد می‌زنید اما در جایی دیگر که جنایاتی وحشتناک رخ داده است حتی کسری از آن تحرکات را ندارید و قضیه را مسکوت باقی می‌گذارید و از کنار آن می‌گذرید؟

استکبار برای تحقق منافع خود از هیچ‌گونه جنایتی، شرم و باکی ندارد
همه‌ی آزادگان و عدالت‌پیشگان عالم بدانند که دستگاه استکبار و ایادی آن قصد خفقان و اختناق صدای عدالت‌خواهان، چه مسلمان و چه غیر مسلمان را در سراسر عالم داشته‌اند و دارند و برای تحقق منافع خصمانه و جهان‌خوارانه‌ی خود از هیچ‌گونه جنایت و کشتار انسان‌های بی‌گناه، شرم و باکی ندارند؛ و مردم جهان چنین سیاست ضدبشری استکبار را از بدو تاسیس دولت منحوس و جنایتکار آمریکا، تا به امروز بارها و بارها نظاره‌گر بوده‌اند.

تمام مسلمانان جهان و طبعا در راس آن، مسئولین کشورهای اسلامی موظف به دفاع و حمایت از مسلمانان مظلوم هندوستان می‌باشند
تمام حقیقت‌جویان عالم به ویژه مسلمانان جهان، به هر نحو ممکن و در حد توان موظف به حمایت از مظلومین جهان و مسلمانان بی‌دفاع هند هستند که در این میان وظیفۀ مسئولین کشورهای اسلامی جهت اقدام و عمل در این‌باره بسیار سنگین می‌باشد و طبعا مسئولین سه قوه، نهادهای مرتبط و به خصوص دستگاه دیپلماسی نباید اجازه دهند که اتفاقات و اوضاع اخیر کشور، موجب غفلت عمومی از وضعیت برادران و خواهران مسلمان و مظلوم و بی‌آزار هندی شود تا دولت هند و طرفداران ظالم آن بتوانند اینچنین فشار و شکنجه‌ای بر آنان وارد بیاورند و جان و مال و ‌حریم آنان را مورد تعرض و تاراج قرار دهند. قوه قضاییه نیز در قالب ستاد حقوق بشر و مبتنی بر وظایف مصرح مندرج در آیین‌نامۀ آن، ملزم به اقداماتی از جمله شناسایی و تشخیص موارد نقض حقوق بشر در دیگر کشورها و اعلام موضع مناسب در مقابل آن می‌باشد.

از دستگاه دیپلماسی کشور نیز که متاسفانه در سال‌های اخیر منفعل بوده است و نتوانسته است مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران را به خوبی در جهان بیان کند و از حقوق مظلومین دفاع نماید، در این مورد انتظار می‌رود در کنار محکوم کردن و فشارهای سیاسی، پیگیری‌های لازم را در مجامع بین‌المللی انجام دهد و ضمن آگاه‌سازی و تبیین این جنایات نژادپرستانه و تبعیض‌آمیز، بدون کوچک‌ترین ملاحظه‌کاری و انفعال، اقدامات لازم را به موقع به عمل آورد و با تمام توان از مسلمانان مظلوم هند، دفاع و حمایت نماید.

اگر بخواهیم در خدمت مفاهیم توحیدی باشیم، باید در مقابل ظلم بایستیم و مبارزه کنیم
همچنین مردم شریف ایران در کنار مسئولین جمهوری اسلامی بدانند که اگر بخواهیم بر روی کره‌ی خاکی در خدمت مفاهیم توحیدی و ارزشی جریان‌ساز باشیم و مصداق کلام خدای متعال قرار بگیریم که فرمود: «فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَ یُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقى لَاانفِصامَ لَها وَ اللَّهُ سَمیعٌ عَلیمٌ (بقره256)» باید در مقابل ظلم و طاغوتیان در هر نقطه از جهان، صریح و شجاعانه، اعلام موضع کنیم و بایستیم و مبارزه کنیم.

در پایان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان حوادث اخیر هند و جنایات رخ داده را محکوم کرده و با استمداد و مدد از پرودگار دو عالم امیدوار است تمام مسلمانان و مستضعفان دنیا که زیر آتش هجمه ظالمین و مستکبران هستند، در آینده‌ی نزدیک رهایی یابند و نجات پیدا کنند و ان‌شاءالله دشمنان را عقب می‌رانند و گفتمان اسلام و انقلاب اسلامی را در اقصی نقاط عالم منتشر و مستقر می‌گردانند.

و السلام علی من اتبع الهدی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top