تاریخ انتشار: شنبه 1398/12/24 - 16:34
کد خبر: 348876

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه

در چنین مواقعی شما می بایست ابتدا ارز مورد نظر را توسط بازارهای غیر متمرکز به یکی از مشهورترین ارزها یعنی بیت کوین و یا اتریوم تغییر داده سپس در یک صرافی قابل اعتماد به ارز دیگری تبدیل کنید.

خبرنامه دانشجویان ایران: این روزها خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه در میان ایرانیان بسیار محبوب شده است؛ زیرا استفاده از آنها در هر زمانی با محدودیت کمی همراه می باشد و بدون کمترین اختلاف قیمت، شما می توانید بدون واسطه با خریداران و فروشندگان در ارتباط باشید و ارز مورد نظر خود را بدون دخالت هیچ دلالی انجام دهید.

خرید ارزهای دیجیتال به راحتی یک خرید اینترنتی بوده که با کارت بانکی انجام می دهید. تنها با کمی تفاوت مثل احراز هویت که توسط برخی صرافی های آنلاین این معاملات ساده تر شده است

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه.

ارز دیجیتال یا همان ارز رمز نگاری چیست؟
ارز دیجیتال به ارزهایی گفته می شود که به شکل الکترونیکی قابل ذخیره شدن و منتقل کردن می باشند که مبنای آنها می تواند صفر و یک باشد. این گونه ارزها مثل سکه و اوراق بانکی هستند با این تفاوت که تراکنش های انتقال دادن سرمایه در خرید و فروش بیت کوین و ارز دیجیتال بدون واسطه به شکل آنی و البته بدون مرز در بین افراد انجام خواهد شد.

بهتر است بدانید ارزهای دیجیتال و همچنین رمز ارزها هر دو جزو نمونه های ارز دیجیتال می باشند اما هر ارز دیجیتالی نمی تواند ارز مجازی و یا رمز ارز باشد.

در واقع پول های دیجیتال مثل پول های فیزیکی جهت خرید اجناس و خدمات به کار برده می شوند، اما این امکان هم وجود دارد تا تنها در مجامع خاص مورد استفاده قرار بگیرند، به فرض مثال یک پول مجازی می تواند تنها مخصوص بازی و یا شبکه اجتماعی باشد.

پول های دیجیتال نظیر بیت کوین و یا اتریوم جزو پول های غیر متمرکز مجازی معرفی شده اند. یعنی هیچ مرکزی جهت تولید چنین پول هایی وجود ندارد.

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه

چگونگی خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه
برای وارد شدن به بازارهای جهانی پرسود رمزارزها لازم است تا یک نوع ارز دیجیتال را خریداری کنید که در دیگر اکسچنج های جهانی قابل پذیرش باشد.

یک روش رایج برای تامین این گونه ارزها معامله با صرافی های دیجیتال در ایران است، ولی بهتر است بدانید در صرافی های دیجیتالی که متمرکز هستند اختلاف زیادی بین خرید و فروش ارزها وجود دارد. بنابراین بهتر است از بازارهای غیر متمرکز برای خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه استفاده کنید تا در هر زمان این گونه معاملات به قیمت دلخواه صورت بگیرد.

 نحوه وارد شدن به صرافی های آنلاین
برای نحوه استفاده از بازارهای صرافی دیجیتال مانند سایت معتبر و حرفه ای دیجی اکسچنج که می تواند شما را مستقیما با مشتریان در ارتباط قرار دهد، ابتدا باید ثبت نام، تایید ایمیل، تکمیل اطلاعات هویتی انجام شده و سپس  بارگذاری مدارک، احراز هویت و در نهایت شروع تجارت دیجیتال با شارژ کردن کیف پول خود صورت می گیرد.

البته توجه داشته باشید برای نگهداری دراز مدت ارزهای دیجیتال می بایست از کیف پول های معتبر و قابل اعتماد استفاده کنید. در حقیقت برای رسیدن به سود قابل توجهی از سرمایه گذاری باید نحوه کارکرد ارزهای دیجیتال، پلتفرم ها و همچنین ابزارهای در دسترس را به درستی درک کنید.

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه

راهنمای معاملات ارزهای دیجیتال
اگر ارز دیجیتال شما ارزی به غیر از ارزهای معروف نظیر اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین و....نیست، مطمئنا هیچ صرافی متمرکزی وجود نخواهد داشت تا ارزهای شما را به تومان یا همان پول ایران خریداری کنند.

در چنین مواقعی شما می بایست ابتدا ارز مورد نظر را توسط بازارهای غیر متمرکز به یکی از مشهورترین ارزها یعنی بیت کوین و یا اتریوم تغییر داده سپس در یک صرافی قابل اعتماد به ارز دیگری تبدیل کنید.

 خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه
بیت کوین به عنوان اولین پول دیجیتال و همچنین یک سیستم پرداخت جدید، نوعی پول دیجیتال بوده که به عنوان اولین شبکه پرداخت به صورت نقطه به نقطه و غیر متمرکز می باشد و به وسلیه کاربرانش بدون واسطه نیرومند شده است.

دیجی اکسچنج از جمله صرافی های آنلاین خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه بوده که شرایط خرید نمونه های مختلفی ارز دیجیتال مانند تتر، بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، ریپل، لایت کوین و همینطور دوج کوین، بایننس کوین، استلار و اتر کلاسیک و البته تبدیل آنها در کنار کیف پول الکترونیکی به شکل کاملا حرفه ای به تعداد نامحدود همراه با قیمت ثابت فراهم آورده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه

در واقع وب سایت های معتبر می توانند با رمز گذاری داده ها، احراز هویت شما و همینطور نگهداری کل سرمایه بر روی کیف پول، امنیت سرمایه شما را تضمین کنند.

بنابراین به سادگی و بدون هیچ نوع پیچیدگی شما می توانید با کارت بانکی خود، خرید و فروش ارز دیجیتال بدون واسطه را انجام دهید و به طور مستقیم با خریداران و فروشندگان وارد معامله شوید. پس سفارشات خرید و فروش شما با سرعت بالایی انجام شده و درخواست های برداشتتان به صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی خواهد شد.

خرید و فروش ارز دیجیتال به روش های مختلف
خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال به شیوه های مختلفی صورت می پذیرد که هر یک از علاقه مندان به ارز دیجیتالی ماند بیت کوین و اتریوم می توانند یک یاز این راه ها را انتخاب کرده و برای خرید  و یا فروش ارز های الکترونیکی خود اقدام نمایند.

از جمله این روش ها می توان به خرید از طریق صرافی های آنلاین و یا از طریق مراجعه حضوری به صرافی ها می باشد. با انتخاب هریک شما باید در خصوص صرافی مورد نظظر خود تحقیق کنید و اطمینان حاصل کنید تا امنیت خرید و فروش به خوبی قابل انجام باشد.

برای برقراری امنیت خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال، عموما در صرافی های آنلاین ز روند احراز هویت از طریق مدارک شناسایی و عکس استفاده می شود که این اطلاعات تنها برای مالک سایت قابل رویت می ابشد و هیچ گونه خطری برای مشاهده دیگران کاربران و افراد در این مورد وجود ندارد.

صرافی های معتبری همچون دیجی اکسچنج می توانند شما را در مسیر سرمایه گذاری از طریق ارزهای دیجیتال به شیوه ای امن هدایت نماید و بهترین ها تجربه خرید و فروش ارزی را برای شما به ارمغان آورد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top