تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/02/18 - 13:45
کد خبر: 355057

زمان عرضه سرفیس ایربادز مایکروسافت اعلام شد

طبق اعلام مایکروسافت، هدفون توگوشی سرفیس ایربادز ۲۳ اردیبهشت با قیمت ۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مایکروسافت مهر سال گذشته رسما هدفون توگوشی سرفیس ایربادز (Microsoft Surface Earbuds) را معرفی کرد؛ اما تاریخ عرضه‌ی آن را به‌تأخیر انداخت. در آن زمان، مایکروسافت اعلام کرد سرفیس ایربادز با قیمت ۲۵۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. با‌این‌حال، ردموندی‌ها ساعاتی پیش در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کردند سرفیس ایربادز ۱۲ مه ۲۰۲۰ (۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹) با قیمت ۲۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.
سرفیس ایرباد نخستین تلاش مایکروسافت برای حضور در بازار هدفون‌های توگوشی کاملا بی‌سیم به‌حساب می‌آید و طراحی منحصربه‌فردی دارد. مایکروسافت همچنین ساعاتی پیش مدل ارتقایافته‌ی سرفیس هدفونز با عمر باتری بهتر از نسل قبل را معرفی کرد. مایکروسافت درباره‌ی کاهش قیمت سرفیس هدفونز می‌گوید از این طریق قصد داشته مطمئن شود این هدفون می‌تواند با رقبا رقابت کند.
سرفیس هدفونز برای موفقیت در بازار، هدفون‌های محبوب و قدرتمندی نظیر پیکسل بادز گوگل (۱۷۹ دلار)، ایرپادز پرو اپل (۲۴۹ دلار)، اکو بادز آمازون (۱۲۹ دلار)، الیت 75t جبرا (۱۷۹ دلار) و WF-1000XM3 سونی (۲۲۹/۹۹ دلار) را به‌عنوان رقیب خود می‌شناسد. بدین‌ترتیب، قیمت ۱۹۹ دلاری سرفیس ایربادز از بسیاری از رقبایش گران‌تر است. نکته‌ی عجیب این است که سرفیس ایربادز مایکروسافت برخلاف رقبایش از فناوری لغو نویز (Noise Cancellation) پشتیبانی نمی‌کند.

مایکروسافت پیش‌تر گفته بود برای اینکه بتواند تمامی ویژگی‌های مدنظرش را در سرفیس ایربادز قرار دهد، تاریخ عرضه‌ی آن را به‌تعویق می‌اندازد. مایکروسافت می‌گوید در چند ماه اخیر بیشتر روی قابلیت‌های نرم‌افزاری سرفیس ایربادز کار کرده و آن‌ها را بهبود بخشیده است تا بدین‌ترتیب، مطمئن شود نرم‌افزار به‌کاررفته در سرفیس ایربادز به‌شکلی بی‌نقص کار کند.
ناگفته نماند سرفیس ایربادز نه‌تنها می‌تواند موسیقی را با کیفیت مثال‌زدنی پخش کند؛ بلکه با سرویس‌های آفیس همگام‌سازی شده است. بدین‌ترتیب می‌توان می‌توان ازطریق سرفیس هدفونز ۲ و سرفیس ایربادز از اپلیکیشن‌هایی نظیر ورد و پاورپوینت و اوت‌لوک استفاده و صدا را تبدیل به متن کرد. همچنین، می‌توان ازطریق سرفیس ایربادز در ارائه‌های پاورپوینت اسلاید‌ را با سوایپ در ناحیه‌ی لمسی هدفون عوض کرد. به‌نظر می‌رسد سخت‌افزار سرفیس ایربادز درمقایسه‌با اطلاعات اعلام‌شده در مهر پارسال تغییر نکرده است. سرفیس ایربادز از نوعی طراحی ارگونومیک ویژه استفاده می‌کند که جالب به‌نظر می‌رسد.

مایکروسافت می‌گوید فرایند تولید سرفیس ایربادز سه سال طول کشیده است. این هدفون به‌لطف برخورداری از گواهی IPX4 دربرابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهد تا بتوانید در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف از آن بهره ببرید. براساس اعلام رسمی، سرفیس ایربادز می‌تواند پس از هربار شارژ تا هشت ساعت مداوم موسیقی پخش کند و به‌لطف کیس شارژ هدفون، عمر باتری آن درمجموع به ۲۴ ساعت می‌رسد. کیس شارژ سرفیس ایربادز می‌تواند این ایرفون را دوبار به‌طورکامل شارژ کند. درضمن به‌دلیل پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، می‌توان با ۱۰ دقیقه شارژ سرفیس ایربادز تا یک ساعت موسیقی گوش داد.
در سرفیس ایربادز استفاده از درایور‌های ۱۳/۶ میلی‌متری و پروفایل صوتی اومنی‌سونیک (Omnisonic) را شاهد هستیم. این هدفون توگوشی از ژست‌های حرکتی نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران با چندین لمس پیاپی به‌راحتی می‌توانند اپلیکیشن اسپاتیفای را بازکنند.

منبع: theverge

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top