تاریخ انتشار: شنبه 1399/02/27 - 14:50
کد خبر: 356152

هدفون جدید شیائومی با قیمت ۲۴ دلار معرفی شد

شیائومی مدل جدید هدفون می ایرداتز ۲ را با پسوند SE معرفی کرد که به ایرپادز اپل شباهت دارد و برخی قابلیت‌های جالب ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شیائومی روز گذشته به‌صورت رسمی مدلی مقرون‌به‌صرفه‌تر از هدفون‌های توگوشی خود را که عموما شباهت زیادی به ایرپادز اپل دارند معرفی کرد. هدفون توگوشی جدید شیائومی که با نام Xiaomi Mi AirDots 2 SE از آن یاد می‌شود هم‌اکنون در چین قابل‌پیش‌خرید است و تقریبا نصف AirDots 2s قیمت دارد. می ایرداتز ۲ SE شیائومی روز ۱۹ مه ۲۰۲۰ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) با قیمت ۲۴ دلار در دسترس قرار می‌گیرد.

بزرگ‌ترین تفاوت Mi AirDots 2 SE با مدل استاندارد به این موضوع برمی‌گردد که مدل SE از کدک باکیفیت LHDC پشتیبانی نمی‌کند؛ بااین‌حال شیائومی از پشتیبانی AAC توسط می ایرداتز ۲ SE خبر می‌دهد. هدفون جدید مجهزبه فناوری بلوتوث ۵ است. آن‌طور که شیائومی می‌گوید سیگنال مربوط‌به صدا به‌صورت هم‌زمان به هر دو سَری هدفون منتقل می‌شود؛ چنین رویکردی در طراحی، اتصال بین می ایرداتز ۲ SE با دستگاه مقصد را باثبات‌تر می‌سازد.

طبق اطلاعات رسمی هر یک از سَری‌های Mi AirDots 2 SE وزنی معادل ۴/۷ گرم دارند؛ این هدفون می‌تواند با یک‌ بار شارژ تا پنج ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش کند. کیس ۴۸ گرمی هدفون میزان شارژدهی آن را به ۲۵ ساعت ارتقاء می‌دهد.
امکان شارژ کامل کیس هدفون ازطریق درگاه USB-C در عرض ۱٫۵ ساعت وجود دارد. متأسفانه این کیس از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند؛ قابلیتی که نبود آن با درنظرگرفتن برچسب قیمت ۲۴ دلاری هدفون، کاملا توجیه‌پذیر است. هدفون جدید شیائومی درکنار موارد یادشده از فرمان‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. هدفون مقرون‌به‌صرفه‌ی شیائومی از درایور ۱۴/۲ میلی‌متری بهره می‌برد.

شیائومی می ایرداتز ۲ اس‌ای از فرمان لمسی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به‌صورت خودکار تشخیص دهد که در گوش کاربر قرار گرفته است یا خیر؛ بدین ترتیب اگر هدفون را از گوش دربیاورید پخش موسیقی متوقف می‌شود و اگر آن را مجددا در گوش قرار دهید شاهد ادامه‌ی پخش موسیقی خواهید بود.

هدفون جدید شیائومی با رابط کاربری MIUI که مختص‌به گوشی‌های هوشمند این شرکت است، سازگاری ویژه‌ای دارد. ازطریق رابط کاربری گوشی‌های شیائومی می‌توان درصد شارژ باتری هریک از سَری‌های هدفون می ایرداتز ۲ اس‌ای و کیس آن را مشاهده کرد. به‌علاوه به‌محض‌اینکه کیس را باز کنید گوشی هدفون را تشخیص می‌دهد و به آن وصل می‌شود.
طبق اعلام رسمی شیائومی هدفون می ایرداتز ۲ اس‌ای همچون مدل قیمتی‌تر 2s از فناوری حذف نویز محیطی (Environmental Noise Cancellation) پشتیبانی می‌کند؛ «حذف نویز محیطی» نامی تجاری است که شیائومی از آن برای اشاره به حذف نویز محیط به‌هنگام برقراری تماس اشاره می‌کند. بهره‌مندی هدفون جدید شیائومی از میکروفون دوگانه باعث فراهم‌شدن قابلیت موردبحث در آن شده است. فراموش نکنید که می ایرداتز ۲ اس‌ای از فناوری حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) پشتیبانی نمی‌کند.

منبع: gsmarena

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top