تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/03/28 - 15:43
کد خبر: 359978

برگزاری جوایز اسپیریت ۲۰۲۱ عقب افتاد

در حالی که مراسم اهدای جوایز اسپریت همیشه یک روز پیش از مراسم اسکار برگزار می‌شد، با عقب افتادن مراسم اسکار، این جایزه نیز دیرتر مراسمش را برگزار می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، جوایز فیلم مستقل اسپیریت ۲۰۲۱ تا روز بیست‌وچهارم آوریل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) به تعویق افتاده است.

این خبر در حالی اعلام شد که آکادمی اسکار هم گفت جوایز اسکار را دو ماه و از بیست‌وهشتم فوریه به بیست‌وپنجم آوریل (۵ اردیبهشت ۱۴۰۰) عقب می‌اندازد. جوایز اسپیریت معمولاً روز قبل از جوایز اسکار در سانتا مونیکا واقع در کالیفرنیا برگزار می‌شود.

جاش ولش رییس جوایز گفت: «جوایز ۲۰۲۱ فیلم مستقل اسپیریت روز یکشنبه بیست‌وچهارم آوریل برگزار می‌شود. علاوه بر این، ما فیلم‌هایی را به رسمیت می‌شناسیم که بین روزهای اول ژانویه ۲۰۲۰ و بیست‌وهشتم فوریه ۲۰۲۱ منتشر شده باشند که این به خاطر چالش‌های خاصی است که دنیای سینما و دنیا به طور کل در حال حاضر با آن‌ها مواجه شده است».

در حالی که معمولاً جوایز گلدن گلوب در نخستین یکشنبه بعد از سال نو میلادی برگزار می‌شود، انجمن رسانه خارجی هالیوود هنوز تاریخ دقیق مراسم ۲۰۲۱ را اعلام نکرده است. سازمان‌دهندگان آن گفته‌اند از نزدیک مسئول نظارت بر وضعیت هستند.

لورنزو سوریال رییس انجمن قبلاً در بیانیه‌ای گفته بود: «ما در حال بررسی تمام احتمالات برای پیدا کردن راهکاری هستیم که به نفع جامعه خلاق فیلم و تلویزیون و صنعت در این زمان باشد».

بفتا هم تاریخ جوایز فیلم ۲۰۲۱ خود را در راستای تغییر تاریخ جوایز اسکار، به آوریل منتقل کرده است. حالا قرار است بفتا سال آینده روز یازدهم آوریل یعنی دقیقاً دو هفته پیش از اسکار برگزار بشود.

فیلم «بدرود» لولو وانگ به عنوان بهترین فیلم سال جوایز اسپیریت قبلی شناخته شد. جوایز برتر بازیگری هم به آدام سندلر به خاطر «الماس‌های تراش‌نخورده»، رنه زلوگر به خاطر «جودی»، ویلم دفو به خاطر «فانوس دریایی» و ژائو شوژن برای «بدرود» رسیدند. بنی و جاش سفدی به خاطر «الماس‌های تراش‌نخورده» جایزه کارگردانی را از آن خود کردند و آبری پلازا دو سال گذشته مجری این برنامه بوده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top