تاریخ انتشار: پنجشنبه 1399/03/29 - 16:33
کد خبر: 360100

حمله به یک خبرنگار توسط کارمندان هتل به جرم پوشش اخبار!

کارکنان هتل امیران همدان به دلیل انعکاس خبر و بازتاب رسانه‌ای تخلف این مجموعه در پذیرش مهمان در ایام قرنطینه و تعطیلات نوروزی، به خبرنگار رسانه‌ای که تخلف این هتل را منتشر کرده حمله‌ور و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند به‌طوری که این خبرنگار از ناحیه گوش و گردن به شدت آسیب دیده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از رجانیوز، هتل‌ها و رستوران‌ها و بسیاری دیگر از مشاغل همزمان با اوج گیری ویروس کرونا طبق تصمیم منطقی و عقلانی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت‌هایشان تعطیل شد اما هتل‌ها و تالار‌هایی بودند که بدون توجه به افزایش شمار قربانیان کرونا، سرعت شیوع آن و مصلحت عمومی صرفا به منافع شخصی خود می اندیشیدند و از تصمیم این ستاد به انحاء مختلف سرپیچی و یا در خفا به پذیرش مهمان اقدام می‌کردند.

در روزهایی که سراسر کشور در قرنطینه به سر می‌برد و مسئولان نظام بهداشت و درمان و... به مردم توصیه می‌کردند که به مسافرت نروند اما برخی بدون توجه به این هشدارها و اخطارها به مسافرت رفتند و طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ایام قرنطینه و تعطیلات نوروزی، همدان مقصد بیشتر مسافران بوده است اما سوالی که در همان مقطع در افکار عمومی شکل گرفت این بود که این حجم میلیونی مسافر که وزیر آن را افشا کرد در کدام مراکز اسکان داده می‌شوند؟

در همان روزهای قرنطینه و در ایام نوروز در یکی از رسانه‌های خبری شهرستان همدان تحت عنوان «همدانستان» تصویری منتشر شد که نشان می‌داد هتل معروف «امیران» بدون توجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به پذیرش گردشگر اقدام کرده است.

تصویر و خبرمنتشره در این رسانه نشان می‌داد که یک ماشین پلاک غیر بومی از هتل امیران خارج می‌شود و این گمان را در ذهن ایجاد می‌کرد که هتل امیران بدون توجه به شیوع کرونا و مصلحت عمومی صرفا به کسب درآمد و منافع شخصی خود می اندیشد.

اما بعد از گذشت مدتی از انتشار خبر خروج ماشین پلاک غیر همدانی از هتل، کارمندان هتل امیران با بررسی دوربین‌های مجموعه و جستجوی محلی، خبرنگار رسانه مورد نظر را پیدا کردند و جلوی درب منزل پدر همسرش این خبرنگار را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

محمد حسین فرهادیان، خبرنگار همدانستان با اشاره به اتفاقات رخ داده در خصوص حمله کارمندان هتل امیران به وی گفت: در روزهایی  که کرونا همه مراکز را تعطیل کرده بود و قانونا همه مراکز اعلام شده از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده بودند، از هتل امیران ماشین پلاک غیر همدان بیرون آمد و من از این خوردو عکس گرفتم.

وی افزود: بعد از انتشار این خبر در پایگاه خبری همدانستان از طرف هتل توضیحاتی ارائه و ما نیز بر حسب وظیفه و حرفه خبری خود توضیحات  آن مجموعه را انتشار و تصویر مذکور را حذف کردیم.

مدیر این پایگاه خبری با بیان اینکه ما در رسانه خود قید کردیم که  پیرو انتشار عکس در رابطه با خروج ماشین با پلاک غیر همدان از یکی از هتل‌های همدان، عوامل هتل امیران اطلاع دادند که همچنان قرنطینه در این هتل ادامه دارد و مسافری پذیرش نشده اما پارکینگ هتل در اختیار تعدادی از آشنایان بوده است.

فرهادیان ادامه داد: با وجود اینکه ما توضیحات هتل امیران را منتشر و عکس را نیز حذف کردیم اما گویا این هتل بازهم تخلفاتی در دوران قرنطینه داشته که از طرف نیروی انتظامی به آن اخطار داده شده بود.

مدیر و خبرنگار پایگاه خبری همدانستان عنوان کرد: روز گذشته که در حال تعمیر آیفون خانه بودم چند نفر از مجموعه هتل امیران به ما نزدیک شدند و به سمت بنده لگد پراکنی و شروع به فحاشی، توهین و تهدید کردند.

وی افزود: چهار نفر به سمت بنده حمله ور شدند و جدای از توهین‌ها و فحاشی‌های کارکنان این هتل، به شدت مرا کتک زدند و از ناحیه گوش بسیار ضربه دیدم، این در حالی است که در زمان قرنطینه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان به دلیل برگزاری مراسم عروسی در هتل امیران، به این هتل به خاطر تخلفاتش هشدار داده بود و مدیر این مجموعه ناچار به تعهد در راستای عدم تکرار این تخلف شده بود.

وی با بیان اینکه قانون باید برای همه یکسان و افراد و هتلداران نیز باید قانون را رعایت کنند گفت: از رسانه‌ها در خواست دارم به شان و جایگاه رسانه، خبرنگار و حرفه خبری خود ارزش قائل باشند و نگذارند حرفه خطیر خبرنگاری لطمه ببیند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top