تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/01 - 14:36
کد خبر: 360449

کاهش شهریه دانشجویان نوبت دوم و پردیس‌های خوارزمی اجرایی می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: امکان کاهش شهریه دانشجویان نوبت دوم و پردیس‌ها را به هیات امنا دانشگاه پیشنهاد داده ایم و منتظر جواب هستیم در صورت موافقت اجرایی خواهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل ازمهر، مرکز  آموزش الکترونیکی دانشگاه خوارزمی با حضور علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی و محمد حسین عبداللهی معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی افتتتاح شد.

عبداللهی ادامه داد: از اقدامات اولیه دانشگاه خوارزمی برای مقابله با ویروس کرونا می‌توان به تشکیل کمیته مجازی اشاره کرد البته پیش از آن بحث سلامت دانشجویان و تداوم فعالیت‌های آموزشی ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه تشکیل شده بود.

وی ادامه داد: برای حفظ کیفیت در آموزش مجازی و ارزشیابی‌های طول ترم سعی کردیم تمامی جلسات کلاس‌ها را برگزار کنیم و فعالیت های معمول دانشگاه را پیگیری کنیم.

استفاده همزمان ۱۴ هزار دانشجو از سامانه آموزشی دانشگاه خوارزمی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: پس از شیوع کرونا در کشور ۹۴ درصد از دروس نظری در دانشگاه خوارزمی به صورت مجازی ارائه شد. حدود ۱۴ هزار دانشجو توانستند به صورت همزمان در تاریخ ۱۶ فروردین از سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه استفاده کنند.

وی ادامه داد: در ایام کرونا جلسات یا کارگاه‌های آموزشی به صورت مکرر برای اساتید، دانشجویان و مدیران دانشگاه خوارزمی تشکیل شد. همچنین جلسات پرسش و پاسخ با توجه به مقاطع تحصیلی دانشجویان هم صورت برگزار شد.

ارائه برخط ۵۲ درصد کلاس‌های مجازی دانشگاه خوارزمی

وی گفت: حدود ۵۲ درصد کلاس‌های مجازی دانشگاه خوارزمی کاملا بر خط بود و ۴۶ درصد این کلاس‌ها به صورت ترکیبی انجام شد تا هیچ کلاسی آفلاین نباشد یک درصد اعلام کردند باید حتما کلاس ها حضوری برگزار شود با توجه به نظر سنجی که دانشگاه خوارزمی از اساتید انجام داد ۲۱ خرداد پایان ترم اعلام شد، اما مجددا با اضافه کردن ۳ هفته به ترم، ۶ تیر پایان کلاس‌ها خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: حذف ترم برای تمامی افراد امکان پذیر نیست و با درخواست دانشجو باید شرایط سنجیده شود و گروه آموزشی و دانشکده‌ها آن را تایید کنند.

عبداللهی ادامه داد: امکان کاهش شهریه دانشجویان نوبت دوم و پردیس ها را به هیات امنا دانشگاه پیشنهاد داده ایم و منتظر جواب هستیم در صورت موافقت اجرایی خواهد شد  همچنین دروس ناتمام عملی برای دانشجویان ترم آخری در تابستان ارائه خواهد شد.

 آزمون جامع دکتری دانشگاه خوارزمی ۳۰ تیر برگزار خواهد شد

وی با بیان اینکه آزمون زبان به صورت مجازی در هفته جاری در حال برگزاری است، تاکید کرد: آزمون جامع دکتری دانشگاه خوارزمی در تاریخ ۳۰ تیر الی یک مرداد به صورت حضوری و با رعایت موارد بهداشتی برگزار خواهد شد.

یک درصد امتحانات دانشگاه خوارزمی حضوری است

عبداللهی ادامه داد: در حال برنامه ریزی برای حضور دانشجویان خوابگاهی و شهرستانی هستیم و برای این موضوع شیوه نامه‌ای نوشته ایم. برای برگزاری امتحانات پایان ترم ۳ سناریو اعلام شده از سوی وزارت علوم را در نظر خواهیم گرفت. امتحانات حضوری بر اساس درخواست اساتید تنها یک درصد را شامل می‌شود و ۹۹ درصد باقی مانده امتحانات به صورت غیر حضوری خواهد بود و بالای ۹۰ درصد آزمون ها به صورت ارزیابی مستمر و متناوب بوده  ۱۰ درصد آزمون ها در بازه زمانی امتحانات برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی افزود: ترم تابستانی در سال گذشته به صورت حضوری بود و امسال به صورت غیر حضوری یا مجازی برگزار خواهد شد همچنین امور مربوط به فارغ التحصیلان به صورت کامل غیرحضوری صورت می گیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top