تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/04/03 - 22:02
کد خبر: 360821

اتهام عجیب هواداران یوونتوس به رونالدو

برخی از هواداران یوونتوس ادعای عجیبی را درباره کریستیانو رونالدو مطرح می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در دیدار نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان یک ضربه پنالتی بسیار حساس را از دست داد؛ اتفاقی که باعث شد موج انتقادات هواداران بیانکونری به سمت کریستیانو رونالدو روانه شود.

این عملکرد ضعیف کریستیانو رونالدو، در مسابقه فینال کوپا ایتالیا مقابل ناپولی نیز ادامه داشت؛ ستاره 35 ساله یووه برابر تیم جنارو گتوزو شب بسیار آرامی را پشت سر گذاشت و نتوانست مانع از شکست تیم مائوریتزیو ساری و از دست رفتن قهرمانی شود.

گذشته از همه این ها، بسیاری از هواداران یوونتوس معتقد بودند که کریس رونالدو برای به ثمر رساندن پنالتی پنجم تیمش مقابل ناپولی پافشاری کرده تا به نوعی خودش گل قهرمانی یووه را به ثمر رسانده باشد.

بر اساس استدلال طرفداران بیانکونری در صورتیکه CR7 مسئولیت زدن یکی از پنالتی های ابتدایی یوونتوس را بر عهده می گرفت، این امکان وجود داشت که اتفاق دیگری رخ دهد و برنده بازی در ضربات پنالتی یووه باشد، نه ناپولی!

پیش از این نیز بارها شاهد این موضوع بوده ایم که فوق ستاره پرتغالی در ضربات مرگ بار پنالتی، وظیفه زدن ضربه آخر تیمش را برعهده بگیرد؛ شاید مهمترین آنها در سالهای گذشته به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و اتلتیکو بر می گردد؛ جایی که رونالدو پنالتی پنجم کهکشانی ها را تبدیل به گل کرد تا قهرمانی یازدهم آنها را در چمپیونزلیگ قطعی کرده باشد.

با این وجود به نظر می رسد که روبرو شدن رونالدو با چنین اتهامی کمی دور از انصاف باشد چرا که ایستادن پشت آخرین ضربه پنالتی نیز نمی‌تواند کار کم ریسک و کم اهمیتی باشد. کریس رونالدو طی سالهای اخیر نشان داده که همواره در مواقع حساس به داد تیمش می رسد و شاید همین موضوع نیز باعث شده که مربیان او چنین وظیفه مهمی را در اختیارش قرار دهند.

رونالدو در روزهای اخیر با انتقادات زیادی روبرو شده است اما این ستاره پرتغالی با چنین مسائلی بیگانه نیست. از طرفی او نشان داده که هرگاه اعتراضات به عملکردش افزایش می یابد، با توپ پر به همه آنها واکنش نشان خواهد داد. درست مثل چند سال پیش که نشریات کاتالانی از واژه THE END(پایان) برای او استفاده کردند اما دقیقاً بعد از همان روزها بهترین دوران این بازیکن در لوس بلانکوس رقم خورد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top