تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/15 - 09:35
کد خبر: 362342

لیدوماتریپ: ارزان سفر کنیم تا همیشه سفر کنیم

لیدوماتریپ یکی از وبسایت های بسیار موفق در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه می باشد. این وب سایت عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی بوده و نیز دارای نشان اعتماد الکترونیکی می باشد. این نماد به شما اطمینان خاطر می دهد که تمام حقوقتان به عنوان مصرف کننده محفوظ بوده و رعایت می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» سفر همیشه یکی از راه های رسیدن به آرامش و دوری از تنش ها و روزمرگی های زندگی بوده و هست. انسان ها نیاز دارند هر از گاهی برای بهبود شرایط روحی خود از محل فعلی‌شان جابه جا شوند و به شهر و مکانی دیگر بروند. اما مهم ترین مسئله در سفر داشتن سرپناهی امن می باشد. بنابراین یافتن اقامتگاهی امن و راحت می تواند از دغدغه های اصلی هر مسافری باشد. بویژه اگر مقصد، شهرهای پرگردشگر باشد کارتان کمی مشکل تر خواهد شد. از طرفی هزینه اقامت در هتل ها بالا بوده و به لحاظ اقتصادی به صرفه نخواهند بود.

بنابراین اقامتگاه های مردمی در این مواقع و بویژه در ایام شلوغی سال به کمکتان خواهد آمد تا با اجاره سوئیت در تبریز، یزد، شیراز و نیز دیگر شهرهای گردشگرپذیر کشور سفرتان را لذت بخش و به یادماندنی کنید و البته میزان هزینه هایتان را نیز به میزان چشمگیری کاهش دهید. اگر با یک برنامه ریزی درست بتوانیم هزینه های سفرمان را از نظر اقتصادی بهینه کنیم، می توانیم چندماه یکبار سفر برویم و با انرژی مضاعف و سبکبالی، به زندگی عادی و روزمره خود بپردازیم.

لیدوما، وبسایتی جالب برای یافتن اقامتگاه در هر سفر

در این میان شرکت هایی در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه های روزانه فعالیت می کنند و بستری را فراهم آورده اند تا مسافران در یافتن اقامتگاه وقت و هزینه کمتری را صرف کنند. وبسایت "لیدوماتریپ" یکی از این مجموعه ها می باشد که در بیش 500 شهر ایران 7 هزار اقامتگاهی را برای اجاره آنلاین در اختیار گردشگران و مسافران قرار می دهد.

مجموعه لیدوماتریپ زمینه ای فراهم کرده تا مسافران از میان گزینه های متعدد که در وب سایت به نمایش

گذاشته شده، اقامتگاه متناسب با شرایط خود را با یک جستجوی ساده انتخاب و رزرو کنند.

 تعداد بالای بازدیدهای روزانه این وبسایت و نیز میزان رضایتمندی مسافران نشان دهنده این است که این مجموعه در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه ها و جلب نظر گردشگران موفق عمل کرده است و با ارائه تنوع بالایی از ویلا، سوئیت، بوم گردی و منزل روزانه آماده خدمت رسانی به مسافرین و ایجاد منبع درآمد برای مالکین اقامتگاه هست.

با هزینه کم هم می توانید در پایتخت اقامت کنید

لیدوماتریپ: ارزان سفر کنیم تا همیشه سفر کنیم

تهران به عنوان پایتخت ایران از شهرهای گران کشور می باشد. وجود موزه ها، مجموعه کاخ های تاریخی، بازارهای سنتی، محله های بسیار قدیمی و عمارت های کهن آن را به مقصد گردشگران بسیاری از داخل و خارج تبدیل کرده است. بنابراین اگر قصد سفر به این شهر را دارید اجاره سوئیت در تهران می تواند راهی باشد تا به میزان زیادی هزینه هایتان را کاهش دهید.

هزینه اقامت در هتل های شهری مانند تهران ممکن است بیش تر از نیمی از هزینه های کل سفرتان را به خود اختصاص دهد. بنابراین اجاره سوئیت بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در عوض می توانید مبلغ صرفه جویی شده را به دیدن جاذبه ها و مناطق گردشگری و مزه گردی در رستوران های این شهر اختصاص دهید.

از طریق جستجویی کوتاه در وب سایت لیدوماتریپ می توانید در هر نقطه از تهران اقامتگاهی را به صورت آنلاین رزرو کنید.

با رزرو آنلاین، بدون دغدغه اقامتگاه به مشهد سفر کنید

مشهد از شهرهای پرگردشگر و قطب گردشگری مذهبی می باشد. همه ساله گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور راهی این شهر می شوند. بویژه در برخی ایام سال نظیر تعطیلات نوروز، حضور چشمگیر مسافران و در نتیجه تقاضای بالا برای اجاره اقامتگاه باعث سردرگمی و مشکلات بسیاری برای یافتن اقامتگاه می شود.

بنابراین اجاره سوئیت در مشهد بصورت آنلاین علاوه بر به صرفه بودن نسبت به رزرو هتل، شما را از نگرانی برای یافتن اقامتگاه خوب نیز نجات خواهد داد. شما می توانید روزها و حتی هفته ها پیش از سفر از طریق وب سایت لیدوماتریپ اقدام به رزرو اقامتگاه مطابق با سلیقه و بودجه خود کنید. بویژه اگر بصورت گروهی و با دوستان سفر می کنید، با پرداخت هزینه کمتر نسبت به هتل، تعداد بیشتری می توانید در سوئیت ساکن شوید، چراکه این هزینه اقامتی میان تعداد نفرات بیشتری تقسیم می شود.

 از آنجایی که سوئیت ها امکانات یک خانه مبله را دارند و همه شرایط و امکانات اقامت و نیز پخت و پز هم فراهم می باشد، بنابراین از این طریق هم در هزینه هایتان صرفه جویی می شود.

لیدوماتریپ: ارزان سفر کنیم تا همیشه سفر کنیم

روستای خوش آب و هوای کردن، ییلاقی برای پایتخت نشینان

 

کردان روستایی خوش آب و هوا از توابع شهرستان ساوجبلاغ می باشد که در استان البرز واقع شده است. برای کسانی که می خواهند برای مدتی از آلودگی شهری همچون تهران و نیز شلوغی و روزمرگی ها فاصله بگیرند، کردان با طبیعت بکر، چشم اندازهای سرسبز از درختان در کنار رود پر آبش و نیز هوایی سبک و پاک از بهترین گزینه ها می باشد.

وجود باغ های میوه و طبیعت تماشایی کردان را به ییلاق پایتخت نشینان تبدیل کرده است. اجاره ویلا در کردان این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا چند روزی بیشتر در این روستا بمانید و از زیبایی ها و آرامش طبیعت بهره مند شوید.

رزرو آنلاین، روشی مطمئن برای داشتن سرپناهی در سفر

امروزه مزایای رزرو آنلاین بر هیچ کس پوشیده نیست. در این نوع رزروها شما در انتخاب دکوراسیون داخلی اقامتگاه، امکانات، موقعیت جغرافیایی، قیمت و چگونگی دسترسی به برخی مراکز و جاذبه ها به نوعی دخالت خواهید داشت. چراکه همه اطلاعات درباره اقامتگاه اعم از دسترس پذیری آن نسبت به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری در مقابل هر اقامتگاه قابل مشاهده می باشد. همچنین تصاویری از هر قسمت اقامتگاه در این وبسایت ثبت شده و خیالتان از این بابت می تواند راحت باشد واحدی که تحویل می گیرد، دقیقا مطابق با تصاویر ثبت شده است. به علاوه در قسمتی از وبسایت درباره تجربیات و نظرات دیگر مهمانانی که قبلا در آن اقامتگاه ساکن شده اند می توانید اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

اما نکته بسیار مهم ثبت قیمت ها در مقابل هر واحد اقامتگاهی است که امکان مقایسه آن را به نسبت ویژگی ها  امکانات و نیز موقعیت آن با واحدهای دیگر در اختیار شما قرار می دهد تا آگاهانه تصمیم گیری کنید.

لیدوماتریپ: ارزان سفر کنیم تا همیشه سفر کنیم

لیدوماتریپ یکی از وبسایت های بسیار موفق در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه می باشد. این وب سایت عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی بوده و نیز دارای نشان اعتماد الکترونیکی می باشد. این نماد به شما اطمینان خاطر می دهد که تمام حقوقتان به عنوان مصرف کننده محفوظ بوده و رعایت می شود.

همچنین کارشناسان این مجموعه با خدمات پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته، راهنمای مسافران و گردشگران بوده و با انرژی و صبر بالا پاسخگوی مسافران می باشند. بنابراین چه به دنبال اجاره سوئیت در شیراز باشید و یا اصفهان، چه قصد سفر به جنگل های زیبای شمالی داشته باشید و چه جزیره های خلیج نیلگون جنوبی می توانید تنوع بالایی از اقامتگاه را در این وبسایت مشاهده کرده و رزرو نمایید.

برای مشاهده اقامتگاه ها و نیز آشنایی بیشتر با خدمات این وب سایت، می توانید به آدرس لیدوماتریپ دات کام مراجعه نمایید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نازنین محمدی
1399/04/17 - 17:13

من اولین بارم بود که میخواستم به صورت انلاین ویلا بگیریم و مطمئن نبودم اما بعد از رزرو و تحویل خیالم راحت شد چون دقیقا مثل عکس ها و اطلاعاتی بودش که توی سایت ثبت شده بود من که خیلی راضی بودم
مینا
1399/09/02 - 15:04

کی تا حالا ازین سایت رزرو کرده؟ لطفا تجربیاتتون رو بگین ممنون
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top