تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/04/15 - 15:08
کد خبر: 362385

تهران آمادگی حوادث بزرگ را ندارد

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان این که در استان تهران آمادگی برای حادثه بزرگ اصلا خوب نیست، گفت: با توجه به مشکلات موجود امکان تغییر پایگاه امداد هوایی از سازمان امداد و نجات به هلال احمر استان تهران وجود دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر امروز در حاشیه بازدید از جمعیت هلال‌احمر استان تهران اظهار کرد: شروع کار ما در هلال‌احمر با بحث ویروس کرونا بود که همدلی میان مردم و نظام از دوران جنگ تحمیلی بهتر بود؛ هلال احمر هم از جایگاه خود به شایستگی دفاع کرد و فعالیت خوب جوانان، دا‌طلبان و امدادگران باعث شد تا حاشیه‌ها کنار رود.

وی ادامه داد: در استان تهران آمادگی برای حادثه بزرگ اصلاً خوب نیست که انجام یک مانور بزرگ مشکلات را نشان خواهد داد.

رئیس جمعیت هلال احمر به خانه‌های هلال اشاره کرد و افزود: خانه‌های هلال بیش از هرچیزی می‌تواند مفید باشد و با پیاده‌ سازی اهداف هلال احمر از جمله ارائه آموزش‌های لازم و ایجاد تاب آوری میان مردم کمک بسیاری در جلب و جذب مردم خواهد کرد.

همتی با اشاره به بازدید معاون رئیس جمهور از سازمان امداد و نجات، تصریح کرد: پس از این بازدید یک دهم از مبلغ پیشنهادی برای شارژ انبارها اختصاص داده شده و برنامه ریزی برای شارژ انبارها و در مرحله بعدی خرید تجهیزات در حال انجام است.

وی با بیان این که در بحث موقوفات و املاک هرچقدر از مشاوره‌های دیگران استفاده کنیم به صرفه است، عنوان کرد: استان‌ها می‌توانند تمام موقوفات و املاک قابل احیاء و بازسازی را بررسی کنند ‌تا بتوانیم از این سرمایه بزرگ بهره مند شویم.

رئیس جمعیت هلال احمر به مشکلات موجود پایگاه امداد هوایی اشاره و تأکید کرد: پایگاه امداد هوایی که در سازمان امدادونجات مستقر است موجب گلایه شهروندان شده که برای برطرف شدن این گله‌مندی و ایجاد آرامش مردم باید با نظر دستگاه‌های امنیتی در صدد هستیم تا این پایگاه را به یکی از پایگاه‌های اقماری استان تهران انتقال دهیم.

همتی به بحث اقتصادی‌ و مشکلات آن اشاره و اضافه کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و مدتی است که پولی از محل درآمدهای هلال احمر وصول نشده است اما با بهبود اوضاع ما به زودی معوقات را در بحث رفاهیات پرداخت خواهیم کرد و هیچ حقوقی قطع نخواهد شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top