تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/04/31 - 08:30
کد خبر: 364469

اجاره انبار

در مواجه با این رویداد باید اذعان داشت که علاوه بر امنیت بالای این محیط به ویژه در امر نگهداری از اسناد و مدارک، این امر سبب می شود تا در صورت عرضه کالایی تجاری، مشتری بتواند از نزدیک حجم و نمونه آثار را مشاهده کرده و با فراغ بال بیشتری آن ها را سفارش دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تا به حال به این نکته فکر کرده اید که دست اندرکاران یک مجموعه در یک انبار، در کجای این فضا استقرار می یابند؟  آیا این افراد باید در تابستان گوشه ای سایه و خنک را یافته و روی زمینی سخت بنشینند و یا باید روی تلی از اجناس سرمای زمستان را بگذرانند؟ اگرچه شاید این شرایط به دلیل اینکه قرار نیست فردی حضوری دائمی در این نقطه داشته باشد زیاد به چشم نمی آید و همواره شرایط مطلوب فعالیت کارگران در سایه عواملی دیگری چون فضای مفید، ارتفاع، میزان نورگیری، قیمت، سطح ایمنی، دسترسی، افزونه های عمومی برای حمل بار، میزان تعهدات مدیر انبار یا امکان استفاده از ودیعه های قانونی صادر شده از سوی وی و... گم می شود، اما چنانچه بخواهیم خود را به جای کارمندانی که هفته ای چند ساعت را در این محدوده می گذرانند بگذاریم خواهیم دید که حضور در انباری ولو استاندارد با زیرساخت های کاربردی فراوان کافی نبوده و کار کردن در این محیط در گرو تدارک حداقل هایی برای کارمندان و کارگران می باشد.

اجاره انبار

مجدداً لازم به ذکر این نکته است که در اجاره انبار در تهران عده ای این فضا عیناً همانند دفتر کار خود دانسته و در این نقطه به همه امور مالی و حرفه ای خود می رسند. در مواجه با این رویداد باید اذعان داشت که علاوه بر امنیت بالای این محیط به ویژه در امر نگهداری از اسناد و مدارک، این امر سبب می شود تا در صورت عرضه کالایی تجاری، مشتری بتواند از نزدیک حجم و نمونه آثار را مشاهده کرده و با فراغ بال بیشتری آن ها را سفارش دهد.

 شما با اجاره انیار از مجموعه انبارهای پیمان علاوه بر همه مزایایی که برای آن برشمردیم، با داشتن دفاتر اداری این امکان را برای صاحبان سرمایه فراهم می کند تا به جای حضور در کنار محصولات، با جلوس بر روی صندلی راحت خود در دفتر مذکور، علاوه بر امکان رسیدگی به دارایی هایشان در صورت لزوم در کنار اجناس حضور یابند . این در حالیست قیمت شیشه سکوریت  که به جز قسمت های اداری هسته خود انبار، قسمتی از برخی سوله های موجود با تخصیص یافتن به اتاقک هایی گاه دوبلکس جهت استقرار عوامل، شرایط فوق را در حالتی خودمانی و بی آلایش فراهم کرده اند که سبب می شود تا کارمندان و کارگران یک مجموعه خاص علاوه بر قرارگرفتن در فضایی مناسب از نظر دما یا تهویه مطبوع، فضایی برای استراحت یا وقت گذرانی در اوقات بی کاری خود داشته باشند و در اوقاتی که کار فرسایشی شده و یا شبانه روزی می شود، عوامل پناهگاهی شایسته برای استراحت داشته باشند.

یکی از این حداقل ها وجود مأمنی راحت و آرام برای انجام امور اداری است. زمانی که شما برای محاسبه ورودی و خروجی قصد کار با یک رایانه را دارید، وقتی انبار به عنوان دفتر فروش شما معرفی شده و همان جا با خریداران ملاقات می کنید و یا زمانی که رده های ارشد سازمان برای نظارت دارایی های خود به انبار سری می زنند، نمی توان آن ها در محیط انبار و کنار اجناس قرار داده و بدین ترتیب علاوه بر عدم انجام صحیح کار خود شأن آنان را نیز پایین بیاوریم. به همین دلیل در اجاره انبار به دفتری نیاز داریم که شبیه حداقل یکی از اتاق های دفتر مرکزی بوده و از کمینه امکانات بنیادین یک سازه اداری برخوردار باشد تا بتوان امور غیرترابری را در آن انجام داد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top