تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/05/01 - 14:43
کد خبر: 364652

۶ فینال پیش‌روی استقلال از زبان نامجومطلق

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما ۶ فینال دارد و سعی داریم با توجه به نیازمان امتیازهایی را کسب کنیم تا در جایگاه خوبی قرار بگیرند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از برنا، تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران از ساعت ۲۱ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. این بازی در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر است.

مجید نامجومطلق، مربی استقلال در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و شرایط تیمش را تشریح کرد.

وی گفت: استقلال در هر بازی محکوم به برد است. نساجی تیم بسیار خوبی است. کادر این تیم سرمایه های باشگاه استقلال هستند و سابقه مربیگری و بازیگری در استقلال را دارند. نساجی تیم خطرناکی است. با شناخت کاملی که داریم خودمان را آماده بازی فردا کردیم. بر اساس شرایط تیم حریف، تیم خودمان و بازی سعی می کنیم در هر بازی با ترکیب و سیستم متفاوت وارد زمین شویم. امیدوارم فردا هم به موفقیت برسیم. نیاز اصلی تیم استقلال پیروزی در بازی فردا است. تمرینات خوبی انجام داده ایم و امیدوارم با توصیه های مجیدی برای بازیکنان، شاهد بازی زیبا و با نتیجه از سوی استقلال باشیم.

مربی استقلال تاکید کرد: قبلا گفته بودم ۶ فینال داریم و هر بازی حکم فینال دارد. سعی می کنیم با توجه به نیاز استقلال به امتیاز برای قرار گرفتن در جایگاهی که استحقاقش را دارد، فردا فینال بعدی را انجام بدهیم.

نامجومطلق درباره اظهارات محمود فکری سرمربی نساجی مبنی بر اینکه هر نتیجه ای رقم بخورد خوشحال می شود، تصریح کرد: فکری، مرفاوی، دین محمدی و دیگر اعضای کادر فنی نساجی سرمایه های باشگاه استقلال هستند. خوشحالم مربیان زیادی از مکتب استقلال در فوتبال ما مربیگری می کنند. برای فکری آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم استقلال سه امتیاز را بگیرد.

مربی استقلال درباره اخراج محمد دانشگر از این تیم در تمرین روز گذشته یادآور شد: برای کادر فنی چیزی مهمتر از نظم و انضباط نیست. یادم است زمانی که فرهاد مجیدی به استقلال آمد، اولین صحبتش با بازیکنان این بود که پای تمام مشکلات تیم و شما می مانم ولی به تنها چیزی که اهمیت می دهم نظم و انضباط است. دانشگر بازیکن بسیار خوب و با کیفیتی است ولی اعتقاد دارم بازیکنان بزرگ باید برای بازیکنان جوان الگو باشند. استقلال از قدیم بر مبنای نظم استوار بود و الان هم همین است.

وی در خصوص  دلیل حضور عارف غلامی و سیاوش یزدانی در تمرین روز گذشته، گفت: این دو بازیکن برای انجام تست های کرونا به تمرین آمده بودند. ان شاءالله مشکل آنها برطرف شده باشد. در صورت منفی شدن تست کرونا، غلامی و یزدانی می توانند از فردای بازی در کنار بازیکنان دیگر باشند.

مربی استقلال درباره رای کمیته انضباطی برای تکرار بازی استقلال با پارس جنوبی تصریح کرد: بارها گفته ام و بازهم می گویم برای بازی با پارس جنوبی قصد سفر به شهر جم را داشتیم. حتی به فرودگاه رفتیم ولی لحظه آخر گفتند تست بازیکنان مثبت شده است. حرفهای زیادی از مجموعه تیم پارس می شنویم ولی واقعیت این است که برایمان حفظ سلامت بازیکن از همه چیز مهمتر است. بازیکنان ما هیچ علائمی نداشتند و می توانستند بازیکنان پارس و مسافران هواپیما را مبتلا کنند. ما کار انسانی انجام دادیم. باتوجه به مستندات، سازمان لیگ به این نتیجه رسید که بازی تکرار شود. هر حکمی جز این بی انصافی محض بود. بازی روز دوشنبه برگزار می شود و باید خودمان را بعد از بازی با نساجی آماده این نبرد کنیم.

نامجومطلق در خصوص دلیل غیبت مجیدی در نشست های خبری اظهار کرد: من هم اعتقاد دارم سرمربی باید به نشست خبری بیاید. به فرهاد گفتم حرف شما سندیت بیشتری دارد ولی عذرخواهی کرد و گفت نمی رسم به نشست بیایم. این وظیفه به من محول شد ولی من هم با شما موافق هستم. اگر سرمربی صحبت کند، برای بینندگان و هواداران جذابتر است.

مربی استقلال در پایان گفت: باید از بازیکنان استقلال تشکر کنم که باوجود تمام مشکلات از جمله غیبت ۶ بازیکن و بالا بودن گرما و رطوبت هوا، پیروز شدند. علی کریمی در آن شرایط ۱۲ کیلومتر دویده بود. این کار بسیار سختی است. نکته مهم دیگر برای ما این بود که شیخ دیاباته ۱۰ کیلومتر دویده بود. با این میزان دوندگی برای بازیکنی که سانتر - فوروارد است، دیاباته توانست یک روز فوق العاده را رقم بزند. تک تک بازیکنان در آن مسابقه زحمت زیادی کشیدند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top