تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/05/08 - 10:55
کد خبر: 365439

یادداشت نماینده تهران درباره حواشی انتخاب بذرپاش

خضریان نوشت: قریب به ۱۷ سال است که با جناب ⁧‫مهرداد بذرپاش‬⁩ دورادور آشنایی دارم و در تمام این سال‌ها نه تنها با ایشان هیچگونه همکاری مشترکی نداشتم، بلکه در برخی مقاطع اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه‌ها باعث شد تا کمتر با یکدیگر نشست و برخاستی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، علی خضریان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس یازدم در صفحه شخصی‌اش نسبت به حواشی ایجاد شده پیرامون انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات اینگونه نوشت:

علی خضریان

...‏اما پیرامون حواشی اخیر پیش آمده برای وی پس از انتخاب به عنوان رییس ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ معتقدم حتما باید در فضایی بدون جار و جنجال رسانه‌ای و پس از شنیدن دفاعیات وی در کمیسیون‌های مربوطه هرگونه تصمیم جدید را از طریق ⁧‫قانون‬⁩ اتخاذ نمود.

‏آنچه تاکنون به طور قطع محرز شده است، وجود برخی ایرادات شکلی همچون تاریخ صدور گواهی پژوهشکده شهید رضایی است که با توجه به اطلاعیه این پژوهشکده موضوع جعل آن بی‌معناست و صرفا می‌توان یک بی‌تدبیری و یا بی‌تجربگی اداری را به اثبات رساند.

لذا تایید محتوای گواهی پژوهشکده، امکان ایراد ماهوی به انتخاب مجلس را علی‌رغم اختلاف نظرهای فی‌مابین ملغی می‌کند؛اما به‌نظر می‌رسد برخی با سوءاستفاده از وجدان بیدار جامعه در مبارزه با ⁧‫فساد‬⁩ به دنبال تسویه‌حساب‌های سیاسی و یا خارج کردن یکی از رقبای احتمالی خود از گود ⁧‫سیاست‬⁩ هستند.

ضمن اینکه ایجاد این هجمه‌ها از طریق سوءاستفاده از احساسات پاک اجتماعی، این مسئله را متبادر می‌کند که عده‌ای در پی بی‌اثر ساختن آرای اکثریت نمایندگان، در راستای تثبیت حکمرانی خود به ⁧‫مجلس یازدهم‬⁩ در قالب آقا بالاسر‬⁩ می‌خواهند ⁧‫مجلس لاریجانی‬⁩ را این بار از بیرون مجلس زنده کنند.

برخی مکتوبات و اظهارات رسانه‌ای پیش از انتخاب رییس دیوان، شائبه عدم حسن نیت برخی اظهارات به ظاهر عدالتخواهانه پس از انتخاب مجلس را پررنگ می‌کند؛ اما بحمدالله نمایندگان مجلس یازدهم مستقل‌تر از این حرف‌ها هستند که تن به تمایلات انحصارطلبانه این محافل سیاسی بدهند.

مهمتر از همه اینکه مجلس یازدهم باید با گذار از این حواشی و‌ همچنین با دوری از جوگیری‌ها، ماموریت اصلی خود یعنی ⁧‫نجات اقتصاد‬⁩ کشور و الزام ⁧‫دولت‬⁩ به کار و تلاش مضاعف را از سربگیرد تا حل مشکلات معیشتی ⁧‫مردم‬⁩، مورد توجه قرار بگیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو
گروسی: مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران نیست
تداوم یاوه گویی‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران
اردن کمک به صهیونیست‌ها را تائید کرد
عطوان: تهدید اسرائیل جنگ روانی است
اظهارات تحقیرآمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
اسرائیل دست از پا خطا کند با هزاران موشک در هم کوبیده می‌شود
هاآرتص: هر تهدید ایران، ما را به لرزه درمی‌آورد
گفت و شنود/ مگه کوری؟!
صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
دستاوردهای اقدام نظامی ایران علیه رژیم اسرائیل
آیا اسرائیل به وعده صادق پاسخ خواهد داد؟
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top