تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/05/26 - 10:44
کد خبر: 367293

ضیائی، قائم مقام «مرکز جذب و امور هیأت علمی» دانشگاه آزاد شد

رئیس دانشگاه آزاد با صدور حکمی، محمدصادق ضیائی را به عنوان قائم مقام مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد منصوب کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر محمدصادق ضیائی را به عنوان «قائم مقام مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.

محمدصادق ضیائی قائم مقام «مرکز جذب و امور هیأت علمی» دانشگاه آزاد شد

در متن حکم طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدصادق ضیائی

سلام علیکم؛

بنا به پیشنهاد رئیس محترم مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق علمی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «قائم مقام مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های معنوی و مادی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی، جهش علم و فناوری و حفظ کیان دانشگاه براساس سند دانشگاه اسلامی به کار ببرید.

مزید توفیقات شما را از خداوند تعالی خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی

گفتنی است ضیائی پیش از این سرپرست موقت مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد، سخنگوی دانشگاه آزاد، رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد بوده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top