تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/05/28 - 16:58
کد خبر: 367590

۳ مسابقه جهاد دانشگاهی تهران برای محرم

با نزدیک شدن به ماه محرم‌الحرام و تاسوعا و عاشورای حسینی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برنامه‌های عاشورایی خود را با عنوان جهاد فرهنگی، معرفت حسینی و فضای مجازی اعلام کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران با همکاری و مشارکت اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه حسینی و اشاعه فرهنگ عاشورایی نسبت به برگزاری مجموعه مسابقات عاشورایی اقدام کرده است.

این مسابقه شامل چند بخش پست اینستاگرام با موضوع عاشورا، عکس از فضاسازی داخلی منازل برای روضه‌های خانگی در شرایط کرونایی با عنوان «هر خانه یک خیمه حسینی» و مسابقه متن‌خوانی ویژه عاشوراست.

طراحی و تولید پست اینستاگرامی شامل مدیا و کپشن (عکس فیلم، آثار گرافیکی+ شعر، نثر، دلنوشته و ...) آثار تولید شده باید شناسه fjutehran@ در ذیل پست خود ثبت (منشن) کنند. عکس از صفحه و پست ایجاد شده به دایرکت fjutehran ارسال شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش عکس هم می‌توانند حداکثر ۳ اثر خود را از فضاسازی مراسم عزاداری‌های حسینی در منازل در ایام کرونایی(در قالب jpeg ) ارسال کنند. آثار ارسال شده در پایگاه اینترنتی و صفحه اینستاگرام با درج نام صاحب اثر به نمایش گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در بخش متن‌خوانی عاشورایی هم می‌بایست فایل صوتی آثار خود را در قالب فرمت MP3  در مدت ۲ تا ۳ دقیقه تنظیم و ارسال کنند متن باید ارزشمند و حاوی پیام باشد، هم‌چنین از داخل کتاب‌های معرفی‌شده انتخاب شود و اصول اولیه متن‌خوانی رعایت شده باشد.

فتح خون از شهید سید «مرتضی آوینی»، ماه به روایت آه از «ابوالفضل زرویی نصرآباد»، نامیرا از «صادق کرمیار»، پدر، عشق و پسر از «سیدمهدی شجاعی» و آفتاب در حجاب از «سیدمهدی شجاعی» کتاب‌های منتخب برای متن‌خوانی عاشورایی است.

علاقه‌مندان شرکت در مسابقات عاشورایی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی به نشانی BookRC.ir مراجعه کنند.

مهلت ارسال آثار به نشانی farhangijut@chmail.ir  حداکثر تا ۱۵ شهریور ماه ۹۹ تعیین شده است. شرکت در این مسابقات برای عموم آزاد است و از برگزیدگان با اهدای جوایز ارزنده‌ای تقدیر می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
مربی برزیلی از برزیل ایران خاطره خوب دارد
خوش‌آمدگوییِ مادر ۲ شهید سمنانی به رئیسی +فیلم
رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان چه گفت؟ +فیلم
تهران رکورددار چند قلوزایی
تسلیحات استفاده شده در عملیات وعده صادق +فیلم
علی باقری: ایران نشان داد ضامن امنیت منطقه است
فواید بی‌نظیر ریواس
به آمریکا گفتیم کاری به شما نداریم و هدف اسرائیل است
خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
امیرعبداللهیان وارد نیویورک شد
در نخستین سفر استانی ۱۴۰۳؛ رئیس جمهور وارد سمنان شد +فیلم
به کودکان بیسکوییت و کلوچه ندهید
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top