تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/05/29 - 18:30
کد خبر: 367719

معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود

معاون توسعه وزارت بهداشت از ابلاغ سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل از تسنیم، سید کامل تقوی‌نژاد عصر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با اشاره به پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب 110 بیمارستان در کشور داشتیم که هم‌اکنون این آمار به 620 بیمارستان در بخش دولتی افزایش یافته است.

معاون وزیر بهداشت: سهمیه جدید استخدامی وزارت بهداشت به زودی ابلاغ می‌شود

وی با بیان اینکه امیدواریم آمار تعداد بیمارستان‌های ما تا پایان این دولت به 739 مورد برسد، افزود: تعداد تخت‌های بیمارستانی ما در ابتدای انقلاب حدود 57 هزار تخت بود که تا پایان این دولت به 140 هزار تخت خواهد رسید و این نشان از توجه ویژه نظام جمهوری اسلامی ایران به حوزه سلامت دارد.

معاون توسعه وزارت بهداشت از افزایش تعداد مراکز سرطان در کشور تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: هم‌اکنون 97 مرکز سرطان در کشور داریم که این آمار تا پایان دولت تدبیر و امید به 123 مورد افزایش می‌یابد.

تقوی‌نژاد به پروژه‌های حوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و بیان کرد: هم‌اکنون هفت پروژه بیمارستانی در این استان داریم که با افتتاح آنها، 293 تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی اضافه می‌شود.

وی عنوان کرد: تاکنون حدود 140 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده که با تزریق منابع، دو پروژه در سال 99 افتتاح می‌شود و پنج پروژه از سال 1400 به بعد به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه وزارت بهداشت با اشاره به اینکه کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی یاسوج امروز افتتاح شد، ابراز کرد: تلاش می‌شود تا پایان امسال دو کلینیک ویژه نیز در شهرهای گچساران و دهدشت به بهره‌برداری برسد.

تقوی‌نژاد گفت: 129 پروژه بهداشتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد  که 34 پروژه خاتمه یافته و سایر پروژه‌ها پیشرفت‌های فیزیکی مختلفی دارند.

وی به حوزه نیروی انسانی مجموعه وزارت بهداشت اشاره داشت و ادامه داد: از سال گذشته 22 هزار و 280 مجوز استخدام گرفتیم که در این راستا، 10 هزار نفر در آبان سال گذشته استخدام شدند و از این تعداد، تا خرداد امسال 9 هزار و 200 نفر در دانشگاه‌ها حضور یافتند.

معاون توسعه‌ وزارت بهداشت با بیان اینکه اخیرا نیز سهمیه‌ای به دانشگاه‌ها ابلاغ کردیم و سهمیه دیگری هم در آینده نزدیک ابلاغ می‌شود، افزود: همچنین پرداخت مطالبات کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و رفع مشکلات مالی آنها در اولویت قرار گرفته که در این راستا، بخشی از این مطالبات پرداخت شده و پرداخت بخش عمده‌ای هم در دستورکار است.

تقوی‌نژاد از قطعی شدن دستورالعمل مربوط به شهدای سلامت خبر داد و گفت: بزرگترین مدالی که تاکنون به سینه مجاهدان عرصه سلامت آویخته شده، تقدیر  چندباره رهبر معظم انقلاب اسلامی از کادر بهداشت و درمان بوده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top