تاریخ انتشار: جمعه 1399/05/31 - 11:20
کد خبر: 367827

اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند مجیدی دیگر مربی نبود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند مجیدی شغلش را از دست می‌داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، ادموند اختر در خصوص دیدار دو تیم استقلال و شاهین بوشهر اظهار داشت: بازی خوبی بود، استقلال هفته‌ها است روندی خوبی دارد و نتایج خوبی کسب کرده است. این می‌تواند نوید یک تیم خوب برای سال بعد باشد. ما جام حذفی را در پیش داریم و کاندیدای اصلی قهرمانی هستیم. لیگ را هم در جایگاه دومی به اتمام رساندیم. امیدوارم فرهاد مجیدی با اینکه خودش تیم را نبسته است بتواند با کسب قهرمانی در جام حذفی با کسب کارنامه خوب را به پایان برساند.

وی در رابطه با عملکرد استقلال در لیگ نوزدهم عنوان کرد: استقلال فرازونشیب‌های زیادی در لیگ داشت. شروع لیگ نتایج ضعیفی با استراماچونی کسب شد و بعد از گذشت هفته‌های اول تیم نتایج خوبی کسب کرد و به صدر جدول رسید. مشکلاتی برای استراماچونی پیش آمد و از تیم جدا شد و با آمدن فرهاد مجیدی در اوایل نتایج خوبی کسب نشد اما روند رو به رشدی آغاز شد و در آخر با نایب قهرمانی لیگ را  تمام کردند و کاندیدای اصلی قهرمانی در جام حذفی هستیم. فکر می‌کنم و این کارنامه خوبی برای مجیدی بود. او جوان است و عملکرد مناسبی داشته است. اگر بتواند اشتباهاتی که در قبل داشته تکرار نکند می‌تواند موفق باشد.

اختر در رابطه با جام حذفی و رویارویی استقلال با پرسپولیس گفت: جام حذفی جام لحظه‌‌ها است. بازی استقلال و پرسپولیس ربطی به جدول و جام ندارد و هر دو می‌خواهند در این بازی پیروز شوند. استقلال تنها شانسی که می‌تواند داشته باشد با پیروی برابر پرسپولیس قهرمان شود و کارنامه خوبی برای خود به جا بگذارد.

پیشکسوت تیم استقلال در رابطه با عملکرد فرهاد مجیدی عنوان کرد: مجیدی در زمان فوتبالش بازیکن مطرحی بوده است و در زمان مربیگریش عملکرد خوبی داشته و باید از او حمایت شود تا مربی‌های جوان به فوتبال‌مان تزریق شوند. ما نمی‌توانیم همیشه از مربی‌های پا به سن گذاشته استفاده کنیم. نباید به خاطر نتیجه نگرفتن در یکی دو بازی به فکر تعویض سرمربی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فرهاد مجیدی نهایت استفاده را از نبود تماشاگران کرد اگر تماشاگر در استادیوم ها بودند این احتمال وجود داشت که شغلش را از دست بدهد. فرهاد در این زمان پخته‌تر شده و تصمیمات بهتری را گرفته است.

اختر در رابطه با عملکرد دیاباته گفت: دیاباته فرازونشیب‌های زیادی داشته است. هواداران از آقای گلی او خوشحال هستند اما او یک نیم‌فصل مصدوم بوده است و به خاطر شرایط کرونا وقتی بازگشت 7 کیلو اضافه وزن داشت. مدیران می‌توانند وقتی به خاطر پاس گل، پاداش دهند و به خاطر مرخصی هم او را تحت کنترل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم روند رو به رشد استقلال با پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی کامل شود و این بیماری از بین برود و مردم بتواند در ورزشگاه‌ها فوتبال را ببینند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top