تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/06/02 - 10:38
کد خبر: 368031

نامه عنابستانی به وزیر راه درباره وضعیت بد جاده‌های سبزوار

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی نسبت به اسفبار بودن وضعیت راه‌های مواصلاتی حوزه انتخابیه انتقاد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت؛ علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد و عضو کمیسیون اجتماعی  مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی نسبت به اسفبار بودن وضعیت راه های مواصلاتی حوزه انتخابیه انتقاد کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

وزیر محترم راه و شهرسازی

سلام علیکم

حتما خبر سانحه دلخراش رانندگی دیروز( جمعه، 31 مردادماه ) را در محور سبزوار به اسفراین شنیده‌اید؛ حادثه‌ای که منجر به کشته شدن مظلومانه  چهارده تن از همشهریان عزیز ما  شد و خانواده‌های بسیاری را داغدار کرد و مردم عزیز غرب خراسان را در غم و اندوهی وصف ناشدنی فرو برد .

حتما یادتان هست که همین ده روز قبل و در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس از اسفبار بودن وضعیت راههای مواصلاتی به سبزوار برایتان گفتم .

گفتم که جاده سبزوار به اسفراین جاده اتصال خراسان شمالی به پایتخت است و مثل یک جاده فرعی به آن نگاه می‌شود. گفتم گه جاده سبزوار بردسکن جاده اتصال خراسان جنوبی به پایتخت است و مثل یک جاده فرعی به آن نگاه می‌شود .گفتم که جاده سبزوار به قوچان جاده ترانزیتی ترکیه به ترکمنستان است و مثل یک جاده فرعی به آن نگاه می‌شود.

تمام این جاده‌ها ردیف اعتباری دارد و باید سالها قبل عملیات چهارخطه کردن آنها به پایان می‌رسیده اما چرا این پروژه‌ها تزریق اعتبار ندارد؟!

گفتم آقای وزیر تا به فاجعه‌ای ملی نرسیده‌ایم چاره اندیشی کنید و سوگمندانه چه زود به فاجعه رسیدیم!!!آیا داغ مرگ برای مردم مظلوم منطقه بس نیست؟!تا کی باید هر روز شاهد یک حادثه خونین باشیم؟  !تاکی باید جوانهایمان را در زیر آوار بی تدبیری و بی فکری و بی‌توجهی دولت مردان دفن کنیم؟!

جناب آقای وزیر! خوب می‌دانم که شما وارث هفت سال بی عملی وزیری هستید که نه راه ساخت و نه مسکن، اما تقصیر مردم خوب ما چیست که چنین مظلوم واقع شده‌اند؟!

به عنوان نماینده مردم انتظار دارم این حادثه هولناک سبب شود که با سرعت تمام عملیات چهار خطه کردن این راه‌ها به اتمام برسد‌ و اعلام می‌کنم که در این مسیر در کنار مردم عزیز از همه ابزارهای نظارتی برای پیگیری حقوق حقه از دست رفته مردم استفاده خواهم کرد و سر سوزنی مماشات را جایز ندانسته و ظلم به مردم می‌دانم.

انشالله خداوند شما و ما را در خدمت به مردم موفق بدارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top