تاریخ انتشار: دوشنبه 1399/06/03 - 17:09
کد خبر: 368203

پویش ملی «با قرآن حسینی بمانیم» توسط آستان قدس رضوی برگزار می‌شود

گروه استان‌ها-مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از برگزاری پویش با قرآن حسینی بمانیم توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدمسعودمیریان در مشهدمقدس اظهار داشت: پویش ملی «با قرآن حسینی بمانیم»‌‌ در محورهای مختلف ویژه دهه اول ماه محرم 1442هجری قمری به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

پویش ملی «با قرآن حسینی بمانیم» توسط آستان قدس رضوی برگزار می‌شود

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی افزود: این پویش در پنج محور تفسیر سوره مبارکه فجر و برگزاری مسابقه پیامکی روزانه (از دوشنبه 3 تا جمعه 7شهریور 1399) از بیان تفسیر حجت‌الاسلام قرائتی بارگذاری شده به صورت روزانه در صفحات و کانال‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در شبکه‌های اجتماعی به همراه اهدای روزانه 5 انگشتر عقیق متبرک در حال برگزاری است.

‌‌میریان عنوان کرد: محورهای دیگر شامل تلاوت سراسری سوره مبارکه فجر و هدیه به ساحت حضرت صاحب الزمان جهت آرامش قلب مطهر ایشان در شب عاشورا و ارسال تصاویر از تلاوت در منازل و هیئات با اهدای روزانه بسته‌های فرهنگی و معنوی به ارزش یک میلیون ریال به 10تصویر برگزیده، فراخوان دلنوشته‌های عاشواریی با موضوعات اهمیت نماز، نیایش و عبادت، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر و سوگواری و آیین‌های عزاداری به همراه جوایز ارزنده در قالب بسته‌های فرهنگی به ارزش یک میلیون ریال، ختم روزانه قرآن کریم به نیت شهدای کربلا و شهدای ایران اسلامی با همکاری اپلیکیشن بادصبا (از جمعه اول محرم تا روز عاشورا)‌‌ و مسابقه نقاشی کودکانه محرم با مهلت ارسال آثار تا 15شهریور 99با اهدای 10 بسته هدیه کودکانه به 10 نقاشی برگزیده ‌‌در حال برگزاری است.

میریان ادامه داد: هدف از برگزاری این چنین ویژه برنامه‌هایی همچون عزاداری محرم؛ بصیرت‌افزایی در جامعه، زنده نگه داشتن روح استکبارستیزی، حفظ مکتب و شریعت امامان، تزکیه نفس، معرفی اهل بیت معصوم (ع) به عنوان الگو مسلمانان، وحدت میان امت مسلمان، معرفی اسلام حقیقی به جهانیان، کسب معنویت و تعلیم معارف دینی است.

وی برگزاری این برنامه‌ها را از ملزومات این ایام با توجه به فراگیری و شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های اجتماعی در مقابل شور و حال عاشقان و دلداگان حسینی دانست و افزود: با تدابیر اندیشیده شده در هیچ شرایطی پرچم عزای اهل بیت از دست ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت نخواهد افتاد و بیش از پیش عطش و حرارت شور حسینی در دل‌ها شعله‌ور خواهد شد.

علاقه‌مندان به این پویش می‌توانند با مراجعه به صفحات و کانال‌های مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در شبکه‌های اجتماعی به نشانی quran_aqr@ درآن شرکت نمایند واز جوایز آن بهره مند شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بی‌بی‌سی: یتیم شدن ۲۰ هزار کودک فلسطینی با حملات اسرائیل +فیلم
زنان بیش از مردان در معرض اختلالات خودایمنی هستند
اسماعیل هنیه با قالیباف دیدار کرد
کاهش احتمال کمردرد زنان با مصرف بیشتر آنتی اکسیدان
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس
نهیب بانوی فلسطینی به کشورهای اسلامی و عربی +فیلم
کشته‌های تصادفات نوروزی به ۵۸۵ نفر رسید
تهدید گزارشگر سازمان ملل توسط اسرائیل
اجرای ۴۷ پروژه دانش‌بنیان در هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات
خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
هشدار هواشناسی برای ۱۰ استان
بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
برنامه‌های شب قدر تلویزیون +جزئیات
عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری
حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
آرامگاه سعدی میزبان مسافران نوروزی +عکس
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم +عکس
اعضای هیئت دولت در جمع خبرنگاران +عکس
کاریکاتور| صهیونیست پست‌تر از کفتار و درندگان وحشی
خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top