تاریخ انتشار: سه شنبه 1399/06/04 - 02:26
کد خبر: 368239

دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه جزو ۱۰ دانشگاه برتر

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه گفت: در ارزیابی صورت گرفته از مراکز علمی کاربردی سراسر کشور، دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه طی دو سال متوالی جزو ۱۰ دانشگاه برتر کشور بوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مزدک رادملکشاهی پیش ازظهر امروز سوم شهریور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی از نسل سوم دانشگاه‌های کشور است که مأموریت آن، آموزش مهارت‌های لازم به دانشجو برای کارآفرینی و ایجاد شغل است و دوره‌های آموزشی این دانشگاه براساس شغل‌های موردنیاز جامعه تعریف می‌شود.

وی به تعطیلی مراکز دولتی دانشگاه علمی کاربردی کشور اشاره کرد و افزود: متأسفانه در این راستا یازده مرکز ما در استان کرمانشاه تعطیل شد که منجر به حذف بعضی از کد رشته‌ها از جمله رشته‌های مرکز فرهنگ و هنر گردید، اما به دنبال تأسیس مراکز علمی کاربردی با همکاری شرکت‌های تولیدی در استان هستیم.

رادملکشاهی با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی در مهرماه ۹۹ پذیرش دانشجو دارد، ادامه داد: در این دوره از پذیرش دانشجو، ۱۵ کد رشته محل اضافه شده است که شامل برخی از رشته‌های حذف شده مراکز دولتی نیز می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه در ۱۰۲ کد رشته محل ثبت نامی دارد که از این تعداد، ۶۳ کد رشته مربوط به دوره کاردانی و ۳۹ کد رشته مربوط به دوره کارشناسی ناپیوسته است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه افزود: در مجموع ظرفیت ثبت نام ۶ هزار و ۲۲۰ متقاضی در استان وجود دارد که از این تعداد، ۳ هزار و ۸۹۷ صندلی برای دوره کاردانی و ۲ هزار و ۳۲۳ صندلی در دوره کارشناسی ناپیوسته است.

رادملکشاهی تاریخ ثبت نام دوره‌های کاردانی را ۴ الی ۱۱ شهریور و دوره‌های کارشناسی ناپیوسته را ۱۱ الی ۱۷ شهریورماه اعلام کرد و گفت: احتمال تمدید تاریخ ثبت نام وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، تاکید کرد: تدابیری اندیشیده شده که کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار شود.

رادملکشاهی در ادامه به فراخوان جذب مدرس این دانشگاه در سال ۹۸ نیز اشاره کرد و گفت: از یک هزار و ۹۲ متقاضی تدریس در مراکز استان ثبت نام به عمل آمد که با بررسی‌های صورت گرفته از این تعداد، ۴۲۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند و با دعوت از این متقاضیان برای انجام مصاحبه در ۲۹ کارگروه علمی، در نهایت ۲۶ متقاضی تأیید نهایی شدند و در مهرماه امسال به عنوان مدرس حق التدریس مشغول به کار می‌شوند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top