تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/06/05 - 12:01
کد خبر: 368400

بازدید رئیس گمرک از بزرگترین کارخانه تولیدی پارچه مبلی خاورمیانه

عصر روز گذشته رئیس گمرک و جمعی از مدیران این سازمان برای بازدید و رسیدگی به وضعیت کارخانجات پارچه مبلی کشور به کارخانه جهان اروم ایاز بزرگترین تولید کننده پارچه های رومبلی و پرده پارچه ای در کشور و خاورمیانه رفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مهدی میراشرفی، رئیس گمرک کشور و جمعی از مدیران سازمانی اش به بررسی وضعیت تولید و صادرات پارچه های مبلی پرداخته و پیرامون آن بازدیدی از کارخانه جهان اروم ایاز بزرگترین تولید کننده پارچه های رومبلی و پرده پارچه ای در کشور و خاورمیانه یه حساب می آید و مهمترین تولید کننده در این حوزه است سر زد.

تولیدکنندگان داخلی پارچه رومبلی به لحاظ ظرفیت تولید، نه تنها امکان تامین ظرفیت داخلی ایران را با بالاترین کیفیت دارا هستند، بلکه می توانند با تکمیل ظرفیت تولیدشان جزو صادرکنندگان درآمدزا برای کشور باشند اما واردات بی رویه این کالا در سالهای اخیر ظرفیت های تولیدی داخلی در این حوزه را به سمت تعطیلی کشانده است.

بازدید رئیس گمرک از بزرگترین کارخانه تولیدی پارچه مبلی خاورمیانه

دکترمیراشرفی رییس کل گمرک جمهوری ایران، عمادالسلام، مدیرکل دفتر تعیین تعرفه و ایمانی مدیر کل دفتر ارزش گمرک ایران وحشمت الله عسگری معاون اقتصادی استاندار تهران با بازدید از بزرگترین کارخانه تولید پارچه رومبلی ایران که با۶۰۰ نفر پرسنل در سه شیفت کار می کنند با مدیران این کارخانجات پیرامون مشکلات اصلی تولیدی این حوزه گفتگو کردند.

رئیس گمرک در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های این کارخانجات در جهت تولید ملی و حمایت از کار و کارگر ایرانی گفت: ما تلاش می کنیم با کنترل واردات و دقت در طبقه بندی و ارزشگذاری صحیح کالاهای وارداتی در گمرکات اجرایی جلوی آسیب واردات به تولید ملی که با کیفیت در داخل انجام می شود را بگیریم.

بازدید رئیس گمرک از بزرگترین کارخانه تولیدی پارچه مبلی خاورمیانه

وی افزود: جلوی واردات پارچه مبلی که اینجا تولید می شود را می گیریم و خواهشمان از تولیدکنندگان نیز این است که برای رفاه مردم تولیدات خود را همواره با کیفیت بالا انجام دهند که همواره خواهان آن باشند

در این بازدید حسن همتی، رئیس هیئت مدیره کارخانه جهان اروم ایاز با تاکید بر نظر رهبر انقلاب بر تقویت و جهش تولید داخلی افزود: ما همیشه تلاش کردیم تا با تولید داخلی و تکیه بر کارگر ایرانی به اقتصاد کشور کمک کنیم و اگر بحث واردات بی رویه این کالا که عموما هم کم کیفیت تر از تولید ماست و با تخصیص ارز دولتی باعث از بین رفتن سرمایه ارزی کشور می شود، اتفاق نیفتد ما می توانیم ظرفیت تولیدمان را افزایش دهیم.

بازدید رئیس گمرک از بزرگترین کارخانه تولیدی پارچه مبلی خاورمیانه

همچنین علیرضا نوری مدیرعامل این کارخانه نیز با تاکید بر تولید داخلی گفت: ما تلاش داریم که این کار را در کشور توسعه دهیم و کارگران بیشتری را مشغول کار کنیم اما این کار منوط به کمک مدیران دولتی و سیاستگذاران حوزه واردات و صادرات کشور است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top