تاریخ انتشار: جمعه 1399/06/07 - 13:13
کد خبر: 368621

بازگشایی سلف دانشجویان امیرکبیر از مهرماه

وی با بیان اینکه تشکل های دانشگاه امیرکبیر طی سه ماه گذشته حدود ۱۷۰ محتوا و برنامه در فضای مجازی بارگذاری کرده اند، گفت: دانشگاه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی توانست طی ۳ ماهه گذشته ۳۰۰ برنامه مختلف را اجرا کند. ضمن اینکه فاز دوم برنامه جامع مجازی فرهنگی دانشگاه از ابتدای مهرماه اجرایی می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه امیرکبیر از بازگشایی سلف دانشجویی این دانشگاه از مهر ماه خبر داد و گفت: از ابتدای مهر همچنین فاز دوم برنامه جامع مجازی- فرهنگی دانشگاه امیرکبیر نیز اجرایی خواهد شد.

سیاوش خرسندی، ضمن بیان مطلب، با بیان اینکه دانشگاه امیرکبیر در ترم گذشته و باتوجه به شیوع کرونا در زمینه آموزش دانشجویان نمره قابل قبولی را دریافت کرد، افزود: در حوزه فرهنگی نیز در دانشگاه برنامه های خوبی اجرا شد که برای اجرای این برنامه ها از فضای مجازی استفاده شد تا برنامه های فرهنگی دانشگاه به حیات خود ادامه دهند.پیش از این عدم استفاده از فضای مجازی همواره یک ضعف در دانشگاه به شمار می رفت که با شیوع کرونا، از این فضا بیش از گذشته استفاده شد.

وی با تاکید بر اینکه تشکل های دانشجویی باید فضای مجازی به خوبی استفاده کنند، خاطرنشان کرد:برای این منظور، سخنرانی هایی که در یک سالن برگزار می شده درحال حاضر می تواند از طریق فضای مجازی برگزار شود. بنابراین در ترم آینده دانشجویان می توانند برنامه های سخنرانی و مناظره را در فضای مجازی برگزار کنند و دانشگاه نیز از این نوع برنامه ها حمایت می کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر درخصوص وضعیت آموزش دانشجویان جدیدالورود در نیمسال پیش رو نیز افزود: سناریوهای مختلفی در خصوص وضعیت آموزش بررسی شد که در نهایت برای ترم آینده تحصیلی مدل ترکیبی(حضوری مجازی) برای حضور دانشجویان در دانشگاه طراحی شده؛ به این ترتیب که بازه های زمانی مختلف دانشجویان در دانشگاه حضور داشته باشند. ضمن اینکه آزمایشگاه های دانشگاه در ماه های گذشته عموما باز بودند و با رعایت پروتکل های بهداشتی دانشجویان توانستند فعالیت های پژوهشی خود را در این مکان ها انجام دهند.

دکتر خرسندی از فعال بودن سلف دانشجویان دانشگاه امیرکبیر از مهر ماه خبر داد و گفت: در طول تابستان از سلف های مکمل برای دانشجویانی که در خوابگاه بودند کمک گرفته شد، اما به دلیل شیوع کرونا استقبال زیادی از این سلف ها نشد. با ابن حال از مهرماه سلف های دانشجویی و سلف های تکمیلی فعال خواهند بود.

وی با بیان اینکه تشکل های دانشگاه امیرکبیر طی سه ماه گذشته حدود ۱۷۰ محتوا و برنامه در فضای مجازی بارگذاری کرده اند، گفت: دانشگاه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی توانست طی ۳ ماهه گذشته ۳۰۰ برنامه مختلف را اجرا کند. ضمن اینکه  فاز دوم برنامه جامع مجازی فرهنگی دانشگاه از ابتدای مهرماه اجرایی می شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top