تاریخ انتشار: جمعه 1399/06/28 - 12:43
کد خبر: 370638

شرایط اسکان دانشجویان خوابگاهی دانشگاه شاهد تشریح شد

معاونت دانشجویی دانشگاه شاهد شرایط بهره مندی از خوابگاه در نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای دانشجویان این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه شاهد، دانشجویان دوره دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد نیم سال سه و به بعد دارای پروپوزال مصوب منوط به ضرورت انجام حضوری پایان نامه در دانشگاه با تایید و نظارت استاد راهنما و دانشکده و تایید مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی (با ارائه دلایل و مستندات متقن) می توانند از خوابگاه‌های این دانشگاه برای نیم سال جاری استفاده کنند.

همچنین دانشجویان دکتری تخصصی متقاضی شرکت در آزمون جامع، در صورت اخذ آزمون جامع در نیم سال ۹۹ به شرط تایید استاد راهنما، تایید دانشکده و تعیین زمان آزمون جامع حداکثر به مدت ۴ روز(یک روز قبل از آزمون جامع، دو روز برای آزمون، یک روز بعد آزمون) برای آزمون جامع کتبی و حداکثر سه روز برای آزمون جامع شفاهی (یک روز قبل از آزمون جامع، یک روز آزمون، یک روز بعد آزمون) نیز دارای شرایط اسکان در خوابگاه هستند.

بنابراین دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی متقاضی دفاع یا پیش دفاع، حداکثر به  مدت چهار روز (دو روز قبل از دفاع، یک روز دفاع، یک روز بعد از دفاع) مشروط به تایید شرایطی می‌توانند در خوابگاه سکونت کنند.

همچنین  دانشجویان کارشناسی ارشد باید همه درس‌های آموزشی و سمینار خود را گذرانده باشند و با تایید استاد راهنما، دانشکده، مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی جلسه دفاع آنها برنامه ریزی شده باشد و دانشجویان دکتری تخصصی که آزمون جامع خود را با موفقیت گذرانده و با تایید استاد راهنما، دانشکده، مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی جلسه دفاع از پروپوزال آن‌ها برنامه ریزی شده باشد.

تقاضای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشکده کشاورزی که احتیاج به حضور در  مزرعه برای تصویب پروپوزال دارند برای مدت طولانی‌تر قابل بررسی است. در این خصوص دلایل و ضرورت حضور بعد از تایید استاد راهنما و دانشکده به مدیریت آموزش تحصیلات تکمیلی ارسال شود.

بنابراین ​دانشجویان کارشناسی یا دکتری عمومی متقاضی انجام امور دفاع پایان نامه یا پروژه حداکثر به مدت چهار روز (دو روز قبل از دفاع، یک روز دفاع، یک روز بعد از دفاع) به شرط تایید استاد راهنما، تایید دانشکده و مدیریت آموزش دانشجویان کارشناسی و دکتری حرفه‌ای دارای شرایط اسکان هستند.

کلیه تقاضاها در کارگروه تشکیل شده در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بررسی و در صورت داشتن شرایط به تشخیص کارگروه مذکور، مجوز لازم صادر خواهد شد. دانشجویان باید دلایل و ضرورت حضور خود را به صورت مستند و مکتوب به دانشکده ذی ربط ارائه کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top