تاریخ انتشار: چهارشنبه 1399/07/09 - 15:03
کد خبر: 371848

۸۵ درصد وقت دانش‌آموزان در اختیار آموزش و پرورش نیست

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۸۵ درصد وقت دانش‌آموزان در اختیار ما نیست و این موضوع دغدغه جدی ما بوده است گفت: خوشبختانه با ایجاد شبکه شاد و ظرفیتی که در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت معاونت پرورشی و فرهنگی در این زمینه پیشتاز شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازایسکانیوز، علی رمضانی در آیین افتتاحیه و رونمایی از پوستر دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز که به صور ت زنده از شبکه شاد پخش شد، با بیان اینکه ۸۵ درصد وقت دانش‌آموزان در اختیار ما نیست و این موضوع دغدغه جدی ما بوده است اظهار کرد: خوشبختانه با ایجاد شبکه شاد و ظرفیتی که در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت معاونت پرورشی و فرهنگی در این زمینه پیشتاز شده است.

وی افزود: حوزه اداره کل قرآن، عترت و نماز به پشتوانه تجربه، تخصص و پویایی که در این حوزه دیده می‌شود به خوبی به موضوع استفاده از فضای مجازی ورود پیدا و مخاطبان خود را شناسایی کرده اند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش همچنین اضافه کرد: تولیدات برنامه‌های قرآنی در کانال‌هایی غیر از کانال‌های قرآنی دیده می‌شود که نشان دهنده تولیدات تمام ساحتی است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: کانال‌های ما باید با حضور دانش‌آموزان فعال شود و اصل بر جذب دانش‌آموزان باشد. حضور دانش‌آموزان در کانال ضروری است لذا مربیان باید در جذب دانش‌آموزان در کانال‌های پرورشی تلاش کنند و دغدغه اصلی شان عضو گیری باشد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش نیز با بیان اینکه خداوند را شاکریم که از پیشگامان در عرصه فضای مجازی هستیم گفت: حضور پر رنگ در عرصه فرهنگی با استفاده از فضای مجازی همواره از منویات مقام معظم رهبری بوده است و ما خرسندیم که به ندای ایشان لبیک گفتیم.

وی افزود: دوره آموزشی سواد رسانه ای ویژه فعالان حوزه قرآن، عترت و نماز، ۳۰ درصد دانشی است و آنهایی که معتقدند بر اساس فرمایشات رهبری باید افسر جنگ نرم باشند در این دوره شرکت می‌کنند. این دوره بسیار کاربردی است و مشارکت کنندگان بعد از این دوره باید یک تولید کننده محتوای فضای مجازی باشند.

مسیب زاده با تاکید بر اینکه کانال‌های ما باید با حضور دانش‌آموزان فعال شود و اصل بر جذب دانش‌آموزان باشد اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در کانال های ما ضروری است و مربیان باید در جذب دانش‌آموزان در کانال‌های پرورشی تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، اسماعیل بحری‌زاده، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی نیز در این برنامه گفت که مسلح شدن به علم و تکنولوژی روز، یکی از ضروریات انکار ناپذیری است که اگر ما به عنوان متولیان نظام تعلیم و تربیت از آن غلفت کنیم خسارت‌های جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت و نسل آینده از ما رضایت نخواهند داشت.

 
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top